Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Selge sex?

Selene_

Anbefalte innlegg

Hmm, er sikkert ute på litt tynn is her, men det er vel ikke ulovlig å selge sex, bare ulovlig å kjøpe det.

Er fremdeles ung og pen, og ønsker å tjene litt ekstra penger. Dumt at hemmelig.com siden ikke finnes lenger. Finnes det noen lignende sider som fremdeles er aktive?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er absolutt ikke dum. Som sagt, det er ikke ulovlig å selge sex.

Du skjønte ikke hva jeg mente, gjorde du vel. Ulovlig eller ei, bli stemplet som en hore resten av livet for å tjene litt ekstra penger, synes du virkelig det er verdt det?

Har du du synket så lavt?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Du skjønte ikke hva jeg mente, gjorde du vel. Ulovlig eller ei, bli stemplet for en hore resten av livet for å tjene litt ekstra penger, synes du virkelig det er verdt det?

Har du du synket så lavt?

Jeg har forsåvidt nok penger, det er selve ideen som tenner meg litt. Har lyst til å prøve.

Lenke til kommentar

Du får vel nok gratis napp på byen

Selvsagt, men jeg vil ha betalt for det. :-) Kan ikke forvente det på byen.

100 kroner?

Hehe, nei, litt mer enn det tror jeg..

100 kroner?

eller; om du har nok penger og det er ideen som pirrer - kan du ikke betale 100 kroner?

Blir mer tent om betalingen er mer enn 100 kroner, sier seg selv.

Lenke til kommentar

@Selene_ Du kan forvente at folk betaler for sex på byen, jo. Finn deg en gutt med dårlig hårsveis og går i dress, en typisk BI-student med rik far som betaler for alle drinkene guttungen hadde tenkt å gi bort til tilfeldige jenter uansett.

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...