Gå til innhold

billig 650-700w?

sevs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Vet ikke hva du mener med billig, men du bør holde deg unna psu'er som ikke er minst 80 plus certified, helst 80 plus bronze eller mer, for å være sikker på at den blir bra. Hvis du ikke vil betale så mye, antar jeg du heler ikke trenger modulær. I så fall ville jeg anbefalt en OCZ ZS 650w, du får den for 579kr på dustinhome: http://www.dustinhome.no/product/5010613480/ocz-zs-series-650-watt-power-supply/?utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=1190 Den er også 80 plus bronze certified.

Sorry for litt sent svar. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er ingen grunn til å spare for mye på strømforsyning. Kjøper du en god strømforsyning varer den mange år og du kan bruke den i din neste PC. Hvilke komponenter skal den brukes sammen med?

Jeg så først på Thermaltake Toughpower XT TPX-675M. Billig og mye for pengene. Men den er ikke på lager, du trenger den gjerne raskt?

Du har også XFX (650 W), men de er priset for høyt i forhold at det er bedre å gå for noe annet.

Da kan vi gå videre til Corsair CX750M, som er billigmodell i hermetegn. Den er helt grei, men jeg ville ha kjøpt noe litt bedre.

Videre var det en del gode alternativer, men disse ble for dyre iforhold til modellene til Corsair.

Jeg laget en liste her, ble bare modeller fra Corsair til slutt etter at jeg så på prisene. Men Corsair lager solide strømforsyninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...