sopranos66 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hei alle sammen! Jeg har hatt problemer med at Battlefield 3 krasjer nokså ofte, og begynner å bli ganske lei. Det som skjer, er at skjermen fryser, skjermen svart, så må jeg Ctr - Alt - Delete, for å lukke programmet med oppgavebehandler. Følgende mld kommer så: " Battlefield 3 has stopped working". Kjører spillet på stasjonær pc, og denne skal kunne kjøre dette uten problemer. Har hatt dette problemet siden dag 1 egentlig, men kjøpte nylig expansionpacken Armored Kill, og da har det blitt enda litt verre. Noen ganger kan jeg spille i 1-2 timer, uten at det skjer noe, og andre ganger, gjerne bare et par minutter, før det krasjer. Har gjort en del ting for å prøve å fikse dette, som å laste ned alle de nyeste driverne, regedit, bcdedit. Så også at man kunne deaktivere Realtek eller noe lignende, men dette vil jeg ikke da man virkelig trenger lyd for å spille dette. Mine specs: Intel® Core i7 CPU 930 @ 2.80GHz 8GB DDR3 ram NVIDIA GeForce GTX 460, x2 Windows 7 home 64bit ___________________________________________________________ Lurer også på hva dette betyr: Det står at Video prosessor nr 2, er offline.. Vil det si at en av de to skjermkortene jeg har, ikke brukes? ___________________________________________________________ Iallefall, håper noen kan hjelpe meg med dette, og takker for alle gode svar. Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hei, hadda samme problem med K3770 og 7970. Måtte legge inn Win8 64 så funker det 100%. Prøvde "alt" i win 7 64 uten hell! Hei alle sammen! Jeg har hatt problemer med at Battlefield 3 krasjer nokså ofte, og begynner å bli ganske lei. Det som skjer, er at skjermen fryser, skjermen svart, så må jeg Ctr - Alt - Delete, for å lukke programmet med oppgavebehandler. Følgende mld kommer så: " Battlefield 3 has stopped working". Kjører spillet på stasjonær pc, og denne skal kunne kjøre dette uten problemer. Har hatt dette problemet siden dag 1 egentlig, men kjøpte nylig expansionpacken Armored Kill, og da har det blitt enda litt verre. Noen ganger kan jeg spille i 1-2 timer, uten at det skjer noe, og andre ganger, gjerne bare et par minutter, før det krasjer. Har gjort en del ting for å prøve å fikse dette, som å laste ned alle de nyeste driverne, regedit, bcdedit. Så også at man kunne deaktivere Realtek eller noe lignende, men dette vil jeg ikke da man virkelig trenger lyd for å spille dette. Mine specs: Intel® Core™ i7 CPU 930 @ 2.80GHz 8GB DDR3 ram NVIDIA GeForce GTX 460, x2 Windows 7 home 64bit ___________________________________________________________ Lurer også på hva dette betyr: Det står at Video prosessor nr 2, er offline.. Vil det si at en av de to skjermkortene jeg har, ikke brukes? ___________________________________________________________ Iallefall, håper noen kan hjelpe meg med dette, og takker for alle gode svar. Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar
sopranos66 Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Hei, hadda samme problem med K3770 og 7970. Måtte legge inn Win8 64 så funker det 100%. Prøvde "alt" i win 7 64 uten hell! Ok, skal prøve det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå