Sondre G Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Hei jeg fekk en helt ny pc for ett par dager siden. jeg fikk spille i noen timer før skjermkortet begynte å tulle. det begynte å komme døde piksler på skjermen, skjermen blinket svart og ble normal igjen. så kom det popup nede i høgre hjørne Display AMD driver has stopped responding and has succesfully recovered. jeg har prøvd på flere forskjellige skjermer reinstallert win7. installert 4 forskjellige CCC drivere. ingenting fynker. nå er det så gale att me engang jeg instalerer en ny driver og restarter pcen så kommer ikke skjermen frem bare helt svart skjerm. må starte pcen i safe mode for att det skal gå. statsa sier att skjermkorte bare gir 1.0 i score. Pcen er heller ikke klokka. Specs: ASUS P8Z77-V PRO Z77 S-1155 ATX IVY CORSAIR TX 750W M MODULAR PSU NEW GIGABYTE RADEON HD7870 OC WINDFORCE 2GB PCI-E DVI/HDMI/DP INTEL CORE I5 3570K 3.4GHZ 6MB S-1155 IVY CORSAIR 8GB DDR3 XMS3 VENGEANCE PC3-12800 1600MHZ CL9 (2X4GB) Endret 17. februar 2013 av Sondre G Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Feilen "Skjermdriveren sluttet å svare, og er blitt gjenopprettet" oppstår i Windows 7 eller Windows Vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå