Gå til innhold

Flaut (Syns jeg..)


LoxDrock

Anbefalte innlegg

Spaghetti med ketsjup? Det har ikke hellstrøm laget. Synes forøvrig det siste programmet til hellstrøm er bra. Der laget han mer hverdagsmat som Ola Nordmann kan lage.

 

Ja, kan være enige i at noen tv-programmer om mat har vært så som så, men disse kokkene er ikke profilerte. Det var det at du sa at mange profilerte kokker ikke kan lage mat jeg reagerte på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Spaghetti med ketsjup? Det har ikke hellstrøm laget. Synes forøvrig det siste programmet til hellstrøm er bra. Der laget han mer hverdagsmat som Ola Nordmann kan lage.

 

Ja, kan være enige i at noen tv-programmer om mat har vært så som så, men disse kokkene er ikke profilerte. Det var det at du sa at mange profilerte kokker ikke kan lage mat jeg reagerte på.

 

Ikke for å kverulere, men den uthevingen må du stå for selv - jeg har ikke skrevet at de ikke kan lage mat, men har sagt noe om standarden på det matmessige kontra standarden opp mot det underholdningsmessige.

 

For å trekke frem en utmerket tv-kokk, som jeg selv har stor sans for, er det den tidligere nrk-ansatte; "KokkeLise" - hun var veldig flink, og jeg har forsøkt flere av hennes oppskrifter - og det var meget bra resultater

GnswAuS0li1RsjCXiuB3jQofep9yG26SviZsS0oInpjg.jpg

Lenke til kommentar

"Men skal vel mye til å bli profilert uten å være bra...."

 

 

"Åpenbart ikke."

 

Jeg tolker dette til at du mener at profilerte kokker ikke kan lage mat, men du har ennå ikke nevnt en profilert kokk du mener ikke kan lage mat. Du må også huske at slike programmer ikke er av og for kokker, men laget til hele befolkningen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Å hevde at Hellstrøm ikke er en god kokk PencilCase, det må du dra lenger ut på landet med. Men hva vet jeg, du er jo en fagmann som kan se at maten stjernekokkene lager på TV ikke smaker godt. Du må virkelig være en eksepsjonellt god matkjenner..

 

Er det det du har forstått ut av det som jeg har skrevet, så gir jeg ikke meget for vurderingsevnen, ellers

 

Men, du får heller prøve å legge dette bak deg - bare et forslag

 

Ha en fin dag

 

:)

Lenke til kommentar

Kanskje vi skal gå tilbake til den originale diskusjonen?

 

Er ingenting flaut med å være kokk, skulle ønske jeg faktisk var god til å lage mat. Dog mye av grunnen til at jeg ikke er god til det er at jeg ikke har noe tid til å sette av til å trene. Hvis du er usikker er det jo ikke verre enn at du tar kokkelinja på videregående, hvis du finner ut at det ikke er noe du ønsker er det jo bare å bytte linje. Eller gjøre deg ferdig, ta påbygg, få generell studie kompetanse og studere et eller annet for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...