LoxDrock Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hei, Digger og lage mat og litt sånn, men jeg syns det er flaut og si at jeg vil bli kokk eller drive med mat når jeg blir større. Men er det noe og være flau over? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Brodsky Skrevet 17. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. februar 2013 Selvfølgelig er det ikke noe å være flau over. 17 Lenke til kommentar
LoxDrock Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Selvfølgelig er det ikke noe å være flau over. Hvorfor? Alle kameratene min sier at vis man vil bli kokk/Konditor så er man homse.. Er ikke noe gøy og si at jeg vil bli kokk da.. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hvor gamle er kameratene dine? Lenke til kommentar
LoxDrock Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) 12-14 År Endret 17. februar 2013 av LoxDrock 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Du syns kanskje det er flaut nå, men de kommer til å synes det er flaut når de blir eldre og skal imponere en jente med middag...og alt de klarer å fikse sammen er en tørr biff med toro-bernaise. 9 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Det er fullstendig uviktig hva de mener. Hvis du ønsker og liker å lage mat, så gjør du det. Lenke til kommentar
LoxDrock Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Du syns kanskje det er flaut nå, men de kommer til å synes det er flaut når de blir eldre og skal imponere en jente med middag...og alt de klarer å fikse sammen er en tørr biff med toro-bernaise. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Synes det er turn-on, jeg. Med gutter som kan lage mat, altså. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hvorfor? Alle kameratene min sier at vis man vil bli kokk/Konditor så er man homse.. Er ikke noe gøy og si at jeg vil bli kokk da.. Slapp av, når du kommer i 10. klasse og skal søke deg inn på videregående skole og du søker på kokke-linja, så vil de tro at du "ikke gidder mer skole" og ikke at du er homse eller noe slik så kan du pusle med det du liker i fred. Alternativt kan du jo finne deg nye venner. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 De beste kokker er ofte menn.. feks moi, helstrøm og brimi. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Det å være kokk har jo ingen verdens ting med det å være homse å gjøre. Følg ditt ønske om å bli kokk du og drit i det andre sier. De på 12-14 år har ikke peiling på hva de snakker om når de hevder at kokk=homo Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 De beste kokker er ofte menn.. feks moi, helstrøm og brimi. Profilert er ikke det samme som bra forresten. Kjenner meg ikke igjen i at det er homo å være kokk, er nok bare noe tull tissefantvennene dine har kokt sammen 1 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Profilert er ikke det samme som bra forresten. Men skal vel mye til å bli profilert uten å være bra.... Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hei, Digger og lage mat og litt sånn, men jeg syns det er flaut og si at jeg vil bli kokk eller drive med mat når jeg blir større. Men er det noe og være flau over? Alt kommer til å ordne seg, fleste gutter var jo sansynlig redd for jentelus når de var mindre =) Bedre å imponere en jente med ordentlig middag enn grandiosa Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Men skal vel mye til å bli profilert uten å være bra.... Åpenbart ikke. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Åpenbart ikke. Nevn kokker som er profilerte som ikke er bra... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Tv-kokker er sikkert flinke på mange måter - så som å posere, prate, smile og være gøyale osv. Helt til slutt er det maten som kommer på bordet, og den vet jeg at er slett ikke så veldig god, men det var god underholdning, og det er det som selges via tvruten. Så mat og matlaging er bare biprodukter av et underholdningskonsept. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Så hellstrøm, brimi, lian, moi, viestad, espeli lager dårlig mat? Mange kokker som har vært på tv et par ganger, men disse er ikke profilerte. De jeg har nevnt og noen flere er profilerte, resten ikke... Endret 18. februar 2013 av arsenalfan Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Så hellstrøm, brimi, lian, moi, viestad, espeli lager dårlig mat? Mange kokker som har vært på tv et par ganger, men disse er ikke profilerte. De jeg har nevnt og noen flere er profilerte, resten ikke... Slapp av - det er ikke sort hvitt - mere en påpekning av at det er en stor flora av mat programmer der ute, og diverse stjernekokker vandrer mellom underholdning, fag programmer og reklamejobber for matvareindustrien. Og på bakgrunnen av det, så mener jeg at kreativitet og håndverksmessige kvaliteter enkelte ganger kommer i bakgrunnen. Og som fagmann selv, klarer jeg å se forskjellen på god mat og god mat for fjernsynet, uten å måtte smake på sluttresultatet. Ta nå for eksempel de siste konseptene til vår alles kjære Hellstrøm - der begynner det å nærme seg nivået hvor spaghetti med ketsjup er festmat ... Så, på tross av hvor dyktige de nå enn er, disse stjernekokkene - så går de kanskje likevel tom for de beste ideene, før reklame og programskaperne går tom for nye forslag til enda ett nytt spennende matprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå