Ydidia Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hei, jeg har netopp startet en diett som har vart i 1 uke nå etter å ha bulket. Men så idag så endte jeg opp med å spise litt mer i overskudd 200 ca, enn å være i underskudd... så spørsmålet mitt er om en dag i uken hvor man spiser litt mer enn vanlig(3-500 kcal i underskudd) om det altså vil ødelegge resultatene mine fram mot sommern som er å gå langt ned i fett% og se veldig ripped ut Bruker i tilegg Intermittent fasting hvis dere har hørt om det(noe jeg antar dere gjør). Takker så mye for svar. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Med mindre du har lav fettprosent er ikke cheatmeals nødvendig. Nei, stusselige 200kcal vil ikke ødelegge noe, det er vel heller godt for kroppen din. Man bruker heller ikke intermittent fasting, det er bare en måte å spise på, ikke noe mer eller mindre. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det er gjennomsnittet som betyr noe, er selv på deff, og selv går jeg i balanse eller evt i overskudd på tunge treningsdager hvor jeg f.eks kjører bein, for å kompensere med større underskudd på hviledager så lenge jeg får i meg nok proteiner. 200kcal er ingenting i et større perspektiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå