Gå til innhold

Half Life 2 (Igjen... )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så må jeg overklokke for å få spilt det på fullt? Jeg trenger bare 25-30 FPS for å trives.  

Jeg leste i et blad at man trenger Minst 2.2 GHz, 512 MB RAM, 9500/Pro, Geforce4 Ti4200 for å kjøre på det beste.

Ah, dette er nytt som varmer mitt hjerte! :D

Lenke til kommentar
Hvis du har lite detaljer, lav oppløsning, 0*aa, 0*af, tror dere da at jeg kan kjøre HL2 på:

XP2000+

MSI G4 TI4200

512 PC2700 DDR ram

Har ikke lyst å bytte ut hele oppsettet enda... :(

Hehe, Tror no du vil kunne ha på medium detaljer. Dette er ingen BAD maskin lissom.. De har jo lagd spilet for at folk skal kunne spille det! Vent å se;) Med TVILER STERKT på at det oppsettet ikke klarer HL 2 på med detaljer!

Nå ble jeg glad! :smile: Men jeg har hørt et eller annet dritt om at du må ha DX9 i hardware i kortet for å kjøre det...? Dette er vel bare pisspreik da...?

Kortet må ha full støtte for DX9 for at du skal få utbytte av effektene DX9 gir. Det er Hareware basert og finnes kun på de råeste kortene. f.eks. 9800PRO.. :D

For MIN del er jeg mest bekymret for prosessoren, som jeg tror blir i svakeste laget for å kjøre alt med full effekt med ok antall fps.

XP2200+

ATI Radeon 9800 PRO

768MB DDR RAM

Lenke til kommentar
Målet mitt er alltid å kjøre spill med alt på fullt. Hvis ikke må jeg pent handle mer stash.

Jeg er avhegig av å kunne bruke alt det siste av utvikling som er mulig. Det er jo det som er gøy 8)

Hvis man sitter å vet at "det kunne vært bedre"......da får jeg angst :cry:

Helt enig! Har det på akkurat samme måten. Jeg har en 23" skjerm hvor jeg er NØDT til å kjøre en kanon-oppløsning for at det ikke skal være synlige pixler. Når jeg da ikke har allverdens prosessor-kraft, ja da sliter jeg.. :(

La oss inderlig håpe at HL2 ikke er SÅ prosessor-krevende. Og at det er lett-drevet. Eller at ATI smekker ut nye, vanvittige drivere som er spesielt egnet for HL2. :D

XP2200+

ATI Radeon9800 PRO

768mb RAM

Lenke til kommentar
Blir nok en kombinasjon ja! All fysikken krever nok en kraftig AMD-prosessor. Holder nok ikke med en pingle-pentium!

Herregud da mann....eller gutt...Hvordan vet du at AMD dritten din er så mye bedre enn Intel da? Har du sett benchmark i Half life 2 med AMD VS Intel? Neppe!

Pingle Pentium ja, P4 har hatt dobbelt så mye cache som din cpu i over et år nå :p

du har 333mhz fsb... Intel har 800! kom igjen med et 400mhz dobbelt kanals ram oppsett, så skasl du se ytelse du ;)

Lenke til kommentar

Herregud da mann....eller gutt...Hvordan vet du at AMD dritten din er så mye bedre enn Intel da? Har du sett benchmark i Half life 2 med AMD VS Intel? Neppe!

Pingle Pentium ja, P4 har hatt dobbelt så mye cache som din cpu i over et år nå :p

OMG!!! På'n igjen. :roll:

T*ssen min er større enn din....

Lenke til kommentar

du har 333mhz fsb... Intel har 800! kom igjen med et 400mhz dobbelt kanals ram oppsett, så skasl du se ytelse du ;)

hehe....hva skal man si. Vanskeligere var det ikke :)

btw; AMD er best! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...