Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] problem med nytt skjermkort Gigabyte 7870

Anbefalte innlegg

Hei jeg fekk en helt ny pc for ett par dager siden. jeg fikk spille i noen timer før skjermkortet begynte å tulle. det begynte å komme døde piksler på skjermen, skjermen blinket svart og ble normal igjen. så kom det popup nede i høgre hjørne Display AMD driver has stopped responding and has succesfully recovered. jeg har prøvd på flere forskjellige skjermer reinstallert win7. installert 4 forskjellige CCC drivere. ingenting fynker. nå er det så gale att me engang jeg instalerer en ny driver og restarter pcen så kommer ikke skjermen frem bare helt svart skjerm. må starte pcen i safe mode for att det skal gå. statsa sier att skjermkorte bare gir 1.0 i score. Pcen er heller ikke klokka.

Specs:

ASUS P8Z77-V PRO Z77 S-1155 ATX IVY

CORSAIR TX 750W M MODULAR PSU NEW

GIGABYTE RADEON HD7870 OC WINDFORCE 2GB PCI-E DVI/HDMI/DP

INTEL CORE I5 3570K 3.4GHZ 6MB S-1155 IVY

CORSAIR 8GB DDR3 XMS3 VENGEANCE PC3-12800 1600MHZ CL9 (2X4GB)

Endret av Sondre G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq

Hvis du får bilde i safe mode, så vil jeg tro det er drivern som krangler med kortet. Ville prøvd betadrivere, eller eventuelt finne noen eldre drivere og se åssen det går. Husker jeg hadde et lignende problem selv med et nVidia kort. Spill låste seg med en gang, blinka svart osv. Lasta ned den nest siste driveren, og problemet var løst. Det var altså ikke kortet det var noe galt med.

Endret av Slettet-hCbNt6w4Pq
Lenke til kommentar

ja lastet ned nyeste beta driveren å flere gamle drivere men det funket ikke. men snakket me dei så jeg sko bare sende det i retur så får jeg heller kjøpe en annen edition av skjermkortet. er litt skeptisk på å kjøpe gigabyte igjen ;) men takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...