Skatteflyktning Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Utfordrer TS til å legge ut alle FRP-politikeres CV'er. Såvidt meg bekjent er vel neppe FrP noe bedre enn AP i dette henseende. Inkompetensekravet vil nok bli oppretthold med en FrP regjering. Lenke til kommentar
Trådstarter Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Inkompetansen tør jeg påstå blir høyere med en FrP regjering... Uansett så er det ikke så farlig for Norge da vi har oljefondet som dekker og oversvømmer hele systemet. Ikke at jeg har noen løsning, og vi har det godt enn så lenge? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 De har lang erfaring innen politikk, og jobber med politikk, syntes det passer fint jeg Problemet er at dagens situasjon ekstrapoleres fra din stilling og til at de aldri har gjordt noe annet enn å selge snake oil og drevet med politikk. Ikke at man må ha spesifik felt erfaring, men noen må ha det for å forstå arbeidslivet. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Problemet er at dagens situasjon ekstrapoleres fra din stilling og til at de aldri har gjordt noe annet enn å selge snake oil og drevet med politikk. Ikke at man må ha spesifik felt erfaring, men noen må ha det for å forstå arbeidslivet. Det er ikke ofte jeg kan si meg enig med deg, men her traff du spikern på hodet. Ikke det at jeg tror det er mulig å drive Staten på en måte som oppfyller folkets behov/ønsker, eller engang at det egentlig er formålet, men det er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Inkompetanse, ett krav for å bli minister? Så du er kanskje en annen av de som vil innføre IQ tester i politikken? Jfr denne tråden: [diskusjon.no/index.php?showtopic=1520848] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå