VårHerre Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Er ute etter en gaming PC. Budskjett 9 til 13 K. Ønsker å dra Crysis 3 med så høye settings som mulig i 1920x1080, Spille andre spill i 3d med nvidia 3d vision. Venter Oculus Rift VR-briller i april, til disse anbefales 60 fps / Vsync. Ønsker i utgangspunktet Intel CPU og GTX 680. http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10580 vurderer å gå for den med en litt dyrere utgave av gtx 680 (msi med 6ghz minne istedenfor 3ghz) Er dette et godt kjøp? Synes kanskje den virker litt dyr i forhold til spesifikasjonene. Kunne jeg klart å spare et par lapper ved å konfigurere selv (billigere kabinett, muligens billigere hovedkort etc) Hvis jeg kunne sluppet unna med 10k istedenfor 13k så hadde det ikke vært å forakte. Noen inspill? Lenke til kommentar
amundi96 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Skal du spille er det ikke nødvendig å gå over til socket-2011, 1155 kommer til å holde i massevis. Skal du spille over flere skjermer? Det er ikke så mye forskjell i 670 og 680, selv ville jeg valg AMD 7970 GHz edition. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå