Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bli mindre kåt

Anbefalte innlegg

Hei! Før noen basher meg for at å være kåt er naturlig og blabla. Hear me out.

Jeg er en 20 år gammel gutt, har hatt endel seksuelle opplevelser, men ikke ekstremt mye. Onanerer 1-2 ganger daglig, og har ellers ett vanlig liv. Men når jeg drikker, blir jeg veldig kåt.

Har hatt ett par flaue oppelevelser hvor jeg har skrevet dumme ting til folk, vært innpåsliten, prøvd meg på forskjellige jenter. Blir generelt en annen person når jeg inntar alkohol. Og det skremmende er at jeg trenger ikke å drikke meg veldig full før det blir sånn.

Vet det ikke finnes noen mirakelkur, men er det noen som har noen simple tips som kan hjelpe meg? Anonym poster: 0383289c16129733a352e5738f1fddb5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Erlig talt, folk som ikke tåler alkahol er folk som går rundt og banker folk uten grunn,

du kan da ikke sammenligne dette med og skrive et par flaue meldinger til det andre kjønn.

Så om man banker folk med en dårlig grunn, så er det ikke å ikke tåle "alkahol"? Jeg vil påstå at trådstarter sier det selv, at han ikke tåler alkohol, når han skriver:

Blir generelt en annen person når jeg inntar alkohol.

Men det er kanskje bare meg. Jeg holder med på at løsningen er å fikse på alkoholinntaket, for det er det som ser ut til å være problemet.

Endret av Nie
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Erlig talt, folk som ikke tåler alkahol er folk som går rundt og banker folk uten grunn,

du kan da ikke sammenligne dette med og skrive et par flaue meldinger til det andre kjønn.

Det er ikke slik at man inntar et visst antall enheter og det klikker. Folk som forandrer personlighet når de drikker burde ikke ha lov til å drikke i det hele tatt.

Uansett er han selv ansvarlig for hva som måtte skje. Særlig når han vet at han forandrer seg og blir aggressiv.

Lenke til kommentar

Letteste vil vel være å slutte med alkoholen? Jeg antar at det er ute av bildet så:

1. Onaner rett før du skal ut. Gjerne to ganger.

2. Slutt å drikk i det du kjenner at du begynner å bli innpåsliten.

3. Få en kompis til å klaske deg i trynet når han merker at du blir...våryr.

4. Helt seriøst, om du forandrer personlighet i stor grad hver gang...Så slutt å drikk, for du kommer til å gå på en stygg smell engang...Tro meg.

Hva tenker du på når du blir sånn? Er det noe som sier: "Det var for drøyt" eller lignende? Eller er det helt ufiltrert fra hode til hånd?

Lenke til kommentar

Her er et lite tips som pleier å funke bra...

Hvis du er plaget med å sende meldinger og slikt i fylla som du angrer på i ettertid, så burde du ha en telefon nummer 2. En gammal haug som ikke har facebook (insert any social media here) på og kun ha de nummrene du absolutt trenger for å få ringt lagret på telefon.

I disse dager er det jo ingen som husker nummer i huet og da får du ikke sendt noen meldinger heller.

Men det aller viktigste du burde lære deg er selvkontroll. Hold igjen på alkoholinntaket, styr unna de meldingene og la heller jentene komme til deg. Jeg er ganske så sikker på at jentene synes du er mer attraktiv hvis du er laid back og viser normal interesse, i steden for å stå der og sleike de opp etter halsen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...