Mag90CMI Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Lagde meg nylig en Twitter bruker på mobilen min, og der fungerer det fint. Men når jeg logger meg inn på datamaskinen min, "krasjer" nettsiden og vises helt feil, med bare tekst. Slik ser det ut: http://s1288.beta.ph...d9e880.png.html Møter også det samme problemet på Discogs.com Er dette noe jeg kan fikse? Har prøvd på en annen sin pc på samme nettet, så er noe galt med kun min pc. PS! Møter det samme problemet i både Chrome og IE, så kan ikke være nettleserene selv. Endret 17. februar 2013 av Mag90CMI Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hvis du høyreklikker på ikonet til de manglende bildene og velger "vis i eget vindu" eller noe lignende, så skal du få opp feilmeldingen som blokkererer deler av innholdet. Det er tydelig at bilder og stylesheet (CSS) til twitter ikke lastes på din datamaskin og dette kan skyldes flere ting. * Overivrig brannmur. * Virus/Spyware Lenke til kommentar
Mag90CMI Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Men er det noe enkelt jeg kan gjøre for å fikse dette? Er ikke expert på pc, så er redd for å ødelegge mer Oppdaget nå at jeg kommer inn på Twitter gjennom åpen proxy side på nettet. Hvorfor går det da? Men der får jeg ikke skrevet tweets, så er like langt. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Da er det fristende å tro at noe har tuklet med navne-oppslag på din PC. Enten kan de ha tuklet med DNS-innstillingene eller lagt inn ting i "host" fila di. host-fila er : C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts Denne kan du åpne med "notepad" f.eks. og da skal den normalt bare inneholde linjer som starter med "#" tegnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå