ahaugronning Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg lurte på om det er noen som vet om en eller annen link hvor jeg kan laste ned Heroes of Might and Magic 3 til mac? Har sett rundt omkring på nettet uten noe funn? hjelp.. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Etter litt søking ser det ut til at det ikke finnes noen steder der man kan laste ned HoMMIII til Mac lovlig, bare pc. Eneste jeg kan se for meg er at du sender en mail til GoG og spør om de har planer om en Mac utgave av HoMMIII. Viss du skal ha det lovlig, må du kjøpe en fysisk kopi, problemet er at det koster over $100. o_O Endret 18. februar 2013 av malmern Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) $9.99: http://www.gog.com/g...omplete_edition Kjør med virtual eller dualboot windows. HOMM er uansett ikke noe man bare hopper inn i for casual play, men gjerne blir sittende med noen timer så det er jo egentlig det letteste å bare bruke en av disse to metodene fremfor å kave seg ihjel med å prøve å få det til å kjøre under osx. Edit: Dette er complete edition som også har Armageddons Blade og The Shadow Of Death. Mac versjonen av HOMM3 som ble gitt ut i 2000 kom kun til PowerPC (kan ikke kjøres på nyere Intel maskiner) og det er bare originalversjonen, ikke expansions. Endret 18. februar 2013 av Feh Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 ettersom TS ikke har vært på forumet siden februar så blir det litt vanskelig å spørre om han fikk det til men jeg lurer uansett på det samme som han i en gamer.no-artikkel så står det at spillet er til windows og mac, men jeg finner ingen steder å laste det ned. å installere windows 7 er ikke aktuelt siden jeg er på en macbook air med 60 gb Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Eneste løsning er nok desverre Feh sin med virtual eller dualboot av windows da det er som han nevner, at mac versionen kun er til powerpc og vil aldri fungere på en nyere mac. Endret 14. april 2013 av malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå