Mortinius Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Detaljene er ikke viktige, men min Samsung galaxy s2 lå litt i spy i går, og i dag fungerer den ikke lenger (responderer ikke i det hele tatt). Er det noe måte jeg kan reparere denne selv (vaske og tørke den eller noe sånn?)? Er det snakk om "vannskade" mest sannsynlig? Kan dette repareres av noen proffe, og i så fall til hvilken pris? Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre. Råd settes pris på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 En god start er å sjekke om du har en tabbeforsikring som dekker dette, enten kjøpt med telefonen eller inkludert i innboforsikringen. Om du vil reparere den er det vel bare å sende den inn og få et prioverslag. Ny innmat er vel ikke billig, så kan lønne seg å investere i ny (vann...eh,spytett mobil) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Spy består av saltsyre, så jeg tipper dette er ennå verre enn bare vannskade. Tror du må ha ny mobil. Sjekk om forsikringa di dekker det. Lenke til kommentar
Mortinius Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Takk for svarene. Skal skjekke forsikringa. Det sure var at jeg trodde den hadde gått klar oppkastet fordi det var svært lite av det på telefonen, men noe har vel sneket seg inn allikevel. Den har tålt en del vann/fukt før, men oppkast var vel for mye. Men hvor er det jeg i så fall sender den inn? Til en privat reperatør, forhandler eller evt. Samsung? Er greit fornøyd med telefonen, så jeg har ikke noe behov for en ny. Ville vært fint å få den reparert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Det enkleste er å levere den der du kjøpte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå