Kakebakelate Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Som tittelen sier, så får jeg ikke noe lyd ut via minijack på min Asus U36j. Maskinen kjører windows 8 og jeg har prøvd med både Realtek-driverne og windowse sine standarddrivere. I W8 så fungerer lyd ut via høytaler problemfritt, men når jeg pakker i noe lyd ut, så kommer det ikke noe lyd. Jeg tar det for gitt at vi snakker et softwareproblem siden at alt fungerer problemfritt i GNU/Linux. Bilde av avspillingerenheter, viser både deaktiverte og frakoblede enheter: Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Prøvd systemgjennoppretting, men det fungerte ikke. Noen tips? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Det eneste jeg kan tenke meg er at muligens minijacken bruker hovedkortet sitt lydkort og at det er der du mangler driver. Du kan jo prøve Intel sin update checker. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2013 Hm.. det har jeg tenkt på i farten, skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå