Zetheus Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Her er skjermene: Eizo 17" LCD FlexScan L557 TCO-03 Hercules 17" LCD Prophetview 920PRO TCO95 BenQ 17" LCD Monitor, FP747 Samsung 17" LCD Syncmaster 172V TCO99 Skjerm, Silver Vil bestille skjermen i løpet av uka, men vil finne ut hva som det beste kjøpet. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg hadde valgt enten benQ eller Samsung Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Ser du bort ifra prisen, er Eizo-skjermen et krystallklart valg. Hvis ikke, ville jeg nok gått for Samsungen, uten å kunne si meg helt sikker da jeg ikke er 100% oppdatert innen lcdskjermer. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg kan ihvertfall svare for Samsung 172V. Har hatt den i 2 uker nå, og må si at det var utrolig mye for pengene. Den har ikke Dvi som jeg vil si ikke er et must. Det tok en halvtimes tid å stille inn skjermen ordentlig, men det ble utrolig mye bedre enn førsteinntrykket. Ingen døde pixler, og ungen merkbar ghosting. Skjermen har en utrolig slim ramme rundt selve skjermen og den kan henges på veggen. Bra Samsung! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Takker for alle svar. Flere som har erfaring med dem? Har noen testet dem? Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg vil nå si at skal du først kjøpe ny skjerm så for all del...kjøp med DVI!!! Forskjellen i pris er ikke stor men du får mye bedre bilde. Ikke vurder å kjøp uten. ---------------- Sex er oppskrytt!! Pc`en er nå alltid der ihvertfall, og aldri sur. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Helt riktig at du bør kjøpe skjerm som har dvi inngang. Men husk da å sjekke at skjermkortet ditt har dvi utgang Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg kan ihvertfall svare for Samsung 172V.Har hatt den i 2 uker nå, og må si at det var utrolig mye for pengene. Den har ikke Dvi som jeg vil si ikke er et must. Det tok en halvtimes tid å stille inn skjermen ordentlig, men det ble utrolig mye bedre enn førsteinntrykket. Ingen døde pixler, og ungen merkbar ghosting. Skjermen har en utrolig slim ramme rundt selve skjermen og den kan henges på veggen. Bra Samsung! Er ikke enig DVI er et must, skal man først kjøpe LCD. Prioritet : 1 Ezio 2 Samsung Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Er ikke enig DVI er et must, skal man først kjøpe LCD. dårlig formulert, men hjertens enig. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Joda, har DVI. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Gå for Eizo skjermen...De koster vanligvis litt mer enn andre skjermer, men er også bedre enn de fleste andre skjermer. De får også med 5 års garanti på Eizo skjermer mot 3 år på andre leverandører. Om du velger den sorte utgaven av Eizo skjermen så får du den levert den 23.09.03...Eneste forskjellen er jo fargen. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 nå stoler folk blindt på merke=kvalitet,samsungen burde du kanskje vike unna v står for value og er sikkert langt fra så bra som broren 172t. Sats på eizo du. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Noen spesiell grunn til at du ikke kan velge hyundai q17s ? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 den grå har vel TCO-03 også? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 hva med denne da? spesifikasjoner: http://www.viewsonic.com/products/lcd_vp171b.htm#specs kjøpes her: http://www.itbutikken.dk/default.asp?sprog...47&varenr=43214 hakke peil på LCD men 16ms response tid er vel et pluss i hvertfall, håper noen eksperter kan komme med noen synspunkter på denne positive og negative ble litt frista jeg Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 den grå har vel TCO-03 også? Det hadde den sorte også hatt hadde den ikke hvert sort...Er bare fargen som gjør at den ikke får den godkjenningen, så blir en smaks sak om hvilken du synes ser best ut....Liker de begge to jeg, men heller litt mot den sorte + at den er på lager før den grå. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Så eizo'n er uten tvil det beste valget? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 ja, jeg hadde gått for den. Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 En på forumet her hadde vel en lengre artikkel om hyundais q17s den virket veldig bra spør du meg da. Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 En på forumet her hadde vel en lengre artikkel om hyundais q17sden virket veldig bra spør du meg da. Den på forumet er faktisk den samme som har postet rett over deg Ja den er bra, men jeg har jo ingen å sammenligne med da :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå