Rusher Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg planlegger å kjøpe en Wii U, med Super Mario i første omgang. Hvordan kontrollere trenger jeg for å kunne spille multiplayer på dette? Kan jeg bruke en kontroller fra den gamle Wii'en? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg planlegger å kjøpe en Wii U, med Super Mario i første omgang. Hvordan kontrollere trenger jeg for å kunne spille multiplayer på dette? Kan jeg bruke en kontroller fra den gamle Wii'en? Du kan bruke Wii kontrollere ja. Lenke til kommentar
Mournous Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Ja du kan bruke kontrollene fra vanlig Wii, alt fungerer untatt gamecube kontrollere. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Hva er det man trenger den Pro kontrolleren til da? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hva er det man trenger den Pro kontrolleren til da? For de som synes det er vanskelig/uvant å bruke gamepadden. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Men all den tid Pro kontrolleren koster det samme som Remote plus kontrolleren, er det da noen grunn til å ikke kjøpe den? Trenger 2 kontrollere for multiplayer med samboeren Lenke til kommentar
warioman Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Men all den tid Pro kontrolleren koster det samme som Remote plus kontrolleren, er det da noen grunn til å ikke kjøpe den? Trenger 2 kontrollere for multiplayer med samboeren Har selv en Pro kontroller, og den anbefales da den er god å holde og fungerer i de fleste spillene til wiiU. Den er oppladbar og har 80 timers batterikapasitet. Den er mye bedre enn wii kontroller i new super mario bros U etter min mening Endret 14. april 2013 av NinjaChrister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå