Gå til innhold

Tenker jeg må kjøpe meg nytt kabinett

Anbefalte innlegg

Tenker jeg må kjøpe meg nytt kabinett. Prøvde å casemodde mitt Corsair obsidian 550d, med å montere vindu i sidedøra. For å si det sånn, ble jeg ikke helt fornøyd. Kan laste opp bilder senere, da silikonen ligger å tørker nå over natta :p

Prisen er ikke så viktig, men helst ikke mye over 2k

PCen blir brukt til spilling / videoredigering. Har vannkjølt CPU kjøler med 240mm radiator (Corsair Hydro H100i), men tenker det kan være greit å ha _mulighet_ til vannkjøling senere, selv om jeg ikke har noen planer akkurat i dette øyeblikket

Jeg er ganske nøye på støy og temperaturer. oppsettet jeg har nå lager ikke noe merkverdig støy, og ligger sjeldent over 60grader under spilling, og ca 35 grader idle.

Liker å ha god plass, med gode muligheter til å skjule kabler så godt som mulig bak hovedkortet. Jeg har 2 harddisker (og to liggende som ikke blir brukt akkurat nå) og en SSD. Har CD rom, viftestyring og en RGB Led kontroller, alle 5,25 bay.

Har blitt ganske glad i verktøyfri montering av hardisker og drev

Utseende messig er jeg ikke stor fan av "mesh" design, men litt kan jeg takle. Og ikke noe overkill duppedingser her og der på kabinettet. og som dere kanskje skjønte i starten av posten, ønsker jeg sidevindu :p

Kort oppsummert:

God plass

lite støy

diskrè design

sidevindu

helst ikke over 2000kr.

Da er det bare å kjøre på med anbefalinger, og skriv gjerne litt hvorfor dere anbefaler det! :)

på forhånd sier jeg takk :)

(par bilder av oppsettet jeg har nå)

post-278258-0-54063400-1361062961_thumb.jpg

post-278258-0-21974700-1361062964_thumb.jpg

post-278258-0-94892400-1361063074_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...