Kattsi Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hei Batteri tiden har blitt dårlige og dårligere på macen min. Nå står det at at batteriet må på service. Vet noen hva dette koster? Må sikkert ha et nytt batteri, vet noen hva det koster? Takk for alle svar Karl Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Regner med du mener MacBook Pro, siden Mac Pro er stasjonær og ikke bruker batteri Det kommer an på hvor gammel den er, for de nyeste har jo innebygd batteri man ikke kan bytte selv. På min gamle hvite MacBook fra sent 2007, søkte jeg opp batteriet på Apple.no, og det kosta fort 1200kr. På eBay fant jeg det til 200kr, men jeg gjorde aldri noe med det siden jeg ikke bruker den lengre. Er det ikke mulig å klikke seg videre fra den meldinga inn på Apple.no? Link til Apple.no: Bærbare Mac-maskiner med innebygde batterier: Slik kan du få service på eller bytte batteriet Endret 17. februar 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hvis det ikke er en Macbook Pro med retina kan du bytte batteriet selv. Du finner veiledning på ifixit.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå