Skillica Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hvilket tilbud er best? Hva skal jeg gaa for? Hvilken PC er best? Er den ene mye bedre enn den andre, eller vil jeg saa vidt merke forskjell? http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10703 http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10731 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Begge PCene inneholder elementer som ville vært uaktuelt om jeg skulle hatt en av dem: Feil i nummer 1: -B75 hovedkort har ikke støtte for overklokking, noe prosessoren er unlocked for å gjøre. -Green disker bruker man _ikke_ som OS disk, eller som bruksdis. Erstatt med SSD og kjøp heller en ny harddisk når du trenger mer plass. Feil i nummer 2: -2600k er forrige generasjons prosessor. For nesten samme prisen kan du få en 3770k -Også et B75 hovedkort. Bruk et hvilket som helst Z77 hovedkort istedet. -Blue disk går greit, men ville gjort som i forrige eksempel; kjør på med SSD og flere harddisker om du trenger det. -Skjerm ikke inkludert. Bruk gjerne den fra nummer 1. Lenke til kommentar
Skillica Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 hvilken faar jeg mest for pengene da? nummer 1 eller nummer 2? Lenke til kommentar
xoura_himori Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg ville gått for alternativ 1 og byttet hovedkort til ASUS P8Z77-V LX, byttet skjermkort til ASUS GeForce GTX 660Ti 2GB eller MSI GeForce GTX 660Ti 2GB, byttet hard disk til Western Digital® Desktop Blue (alternativet under den som er standard) eller lagt til en SSD hard disk om du har penger til det og sist sett på mus/tastatur/skjerm og valgt det du vil ha (kan også kontakte komplett så de kan fjerne de tre tingene for deg så det blir litt billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå