w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hei! Jeg skal skaffe meg noen aluminiumsplater for å modifisere mitt 800D, så det jeg lurer på er hvor sjukk plate fungerer best? Jeg kunne trengt noe som er fleksibelt og lett å arbeide med samtidig som det holder formen. Jeg tenkte kanskje 0.3cm hadde fungert? Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 3mm er litt vel overkill vil jeg si, jeg hadde heller brukt 2mm, men hvis du er god til og jobbe med metall så kunne du ha prøvd med 1mm med litt forsterkninger her og der... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Det blir første gang jeg kommer til å arbeide med metall på denne måten. Eneste gangen jeg har skjært i aluminium er når jeg laget en forsterker på skolen. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Bump, så det beste for meg er 2mm sjukk? Jeg vil helst ikke legge til ekstra "pinner" for støtte siden det skal være synlige plater Endret 17. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå