Atmosphere Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Drar til Los Angeles, og bor hos ei venninne som jeg har holdt på med en del (som er derfra, og bor der borte … long story). Uansett, tenkte å kjøpe med en gave til hun--men jeg vet ikke hva. Hun fyller året rett før, så det blir på en måte en bursdagsgave òg. Så da kommer 1000-kronersspørsmålet: hva skal jeg kjøpe? Fakta: - Hun liker reise, fest og morro (hvem gjør ikke det?), men hun reiser veldig mye. Hun liker godt å kjøpe lokale ting fra stedene hun er. - Tenkte noe typisk norsk, siden hun er veldig opptatt av Norge, og kommer på besøk til meg her om noen måneder. - Makspris 1000-1500-2000? - Smykker etc. blir vel kanskje litt klisjé? Alle tips mottas med stor takk. Håper det er noen der ute som er mer kreative enn meg. Cheers! Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 En elg, eller et troll. 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Du må la henne smake norges nasjonalrett Grandiosa 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Gavekort på ett spa i nærheten av hvor hun bor? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 10 kg assosiert brunost. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hvis du vil gi henne noe norsk, så ville jeg gått for brunost og inkludert en ostehøvel. Eventuelt kan du gi henne en håndgranat. http://no.wikipedia.org/wiki/Nils_Waltersen_Aasen 1 Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Smykker er absolutt ikke klisje, i alle fall ikke hvis du har en spesiell tanke med det. Norge-smykket fra Celine Engelstad er veldig fint å gi som symbolsk gave, og finnes med "diamant" på ulike by-steder, så det kan vise hvor du kommer fra. Et isbjørn-anheng kunne også vært kult Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Mariusgenser er også litt poppis blant turister. Men kanskje ikke noe som kan bli brukt i LA... Endret 20. februar 2013 av Klykken- Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Spekepølse og ullgenser. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg ville lagd noe selv (hvis du har et talent for noe man kan bruke til å lage ting (WOW DÅRLIG SETNING)). Ellers så kan du ta henne med på noe kult der dere skal bo. Finn ut om noen kule opplevelser og ta henne med. Lenke til kommentar
E Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 reise, fest og morro? her har du det! Grandiosa, brunost og en ostehøvel i en koffert! Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Litt barnslige greier kanske: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?pid=713&gid=24&subgid=81&wwwroot=agilityshop&listgroup=24&count=1 En jakke som er Norsk flagg design på. Vikinghjelm ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå