hl2 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 kvifor blir bilde hakkete når eg spiller spill ? sjønte du ka eg mente ? eg mener ikkje at det blir trappemønster i skråvegger men at viss eg går fort sidelengs så blir bildet hakkette på ein måte. eg har til og med slått av anti-alisering eller ka det no heiter og det blir hakkete da og hjeeeelp Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Du har skrudd av V-Sync. det gjør at skjermkortet tegner bilder så fort det bare kan, og mange ganger mye fortere enn det skjermen klarer. Det kalles "tearing", og man kan se det som to bilder som overlapper hverandre. Skjermkort - skjerm jobber da ikke synkront. |Hitman Lenke til kommentar
hl2 Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 korleis skrur eg det på da ? kan eg ødelegge skjermen viss eg skrur det på ? har nemleg ødelagt skjermen en gang når eg skrudde mhz får høg so eg vill ikkje at det skal gjenta seg. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 korleis skrur eg det på da ? kan eg ødelegge skjermen viss eg skrur det på ? har nemleg ødelagt skjermen en gang når eg skrudde mhz får høg so eg vill ikkje at det skal gjenta seg. -Hvordan du gjør det kommer an på hvordan skjermkort du har. Nei skjermen din blir ikke ødlagt av å skru det på.. Høyreklikk på desktopen og velg egenskaper/properties. Innstillinger og så avansert. Under direct 3d og eller OpenGl tenker jeg du finner det du leter etter.. Lenke til kommentar
userfamily Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 gadd ikkje lese alle svarene men viss du kan velge mellom 32-16 bitz ta 16, d e bedre, ingen lag, fjerner d totalt! men bare på enkelte spill da.. noen må du ha 32 for å ikkje lagge som anarchy-online, men uansett teste å sette på 16 bits å du kan åsså sette ned reselution til 800x600 eller bare sette den opp 1 hakk te 1024x768, noen ganger går d bedre me dårli oppløsning, noen ganger går d bedre med god, viss du ikkje bryr deg så mye om oppløsningen ta Software, å ikkje d3d eller open =) men lykke te.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå