Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tråløst netverk.

Anbefalte innlegg

Hallo,kan noen hjelpe meg? hentet ny d-link på posten i dag produkt:D-link DWA-140 som har fått mye ros,koblet det til min stasjonære PC og kjørte CD instalasjonen Maskinen forteller meg at enhten fungerer som den skal men får ikke koblet meg på net.

har også en laptop med tråløst inebyget kort:IEEE 802,11g card bus.

Disablet dette og instalerte dwa-140 samme besked enheten virker som den skal men kommer ikke på net.

avinstalete enheten på laptop og enablet det gammle itegrerte kortet og kom rett på net.

Er det noen som har noe som kan være til hjelp er jeg taknemelig.

Bahama.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt bedre definert, så skal du ha local ip eller noe.

Kjører du på windows?

Om den ipen fungerte, så skal du få opp beskjed om at du trenger passord. Enten er det tomt, admin, user, password, 123 eller router. Om det ikke fungerte, må du åpne CMD og skrive ipconfig. Deretter skal du skrive inn den ipen som står bak localhost: i nettleseren din.

Om dette var feil, så kan noen korigere meg :)

Lenke til kommentar

Når jeg instalerer cd får jeg opp mange netverk med hengelåser på jeg får også opp mitt eget netverk som jeg markerer og tryker koble til men får ikke kontakt med netverket får ikke koblet til eneste melding jeg får er at :kan ikke koble til netverk.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke spørsmål om krypterings nøkel for jeg prøver og koble min stasjonære PC til med den nye d linken som jeg kjøpte fra netonet,jeg tok den nye d linken og satte inn i laptopen didesablet det trålåse netverkskortet og instalerte den nye d linken kom ikke på net,avinstalerte d lnken og desablet det gammle tråløse kortet i laptopen ret på net?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...