Skismøring Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) "Linux Mint 15 will be named “Olivia” and should be available at the end of May 2013." Jeg gleder meg! Kjører Linux Mint 14 nå, og det fungerer perfekt. Aldri igjen skal jeg installere Windows! http://blog.linuxmint.com/?p=2299 Endret 17. februar 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Bra for deg Har selv hoppet over på Ubuntu 13.04 allerede og storkoser meg med det. I løpet av den neste måneden blir det vel å hoppe over på Ubuntu på telefonen også, så snart det finnes et installasjonsbilde for S2'en min Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hehe jeg har gått fra Xubuntu på to maskiner til Manjaro linux. KDE på den ene maskinen og XFCE på den andre. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Kjører ubuntu og debian på 2 stykk lappiser, men gleder meg enormt til ubuntu på mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå