Apocalyptoo Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hver gang jeg har koblett til nette på min Samsung Galaxy S II blir jeg bombandert av reklamer, det popper opp reklamer fra det ene å det andre. Stort sett spill. Begynner å bli drit lei, noen som vet hvordan man fjerner dette? Har mistanke om at det kan vere pga en app jeg har lastet ned, men hvordan i huleste skal jeg finne ut hvilken? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Du kan til eksempel forsøke COMODO Mobile Security. Dette lille programmet vil varsle deg om programmer/apps installert på din mobil som sender ut reklame/push meldinger til din mobil. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Lookout sjekker også installerte apper for skadelig programvare. Og har du rootet kan du laste ned ad-block. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Har mistanke om at det kan vere pga en app jeg har lastet ned, men hvordan i huleste skal jeg finne ut hvilken? Det er garantert en app du har lastet ned. Se litt på hva det reklameres for - "den skyldige app'en" er antageligvis laget av samme utvikler som app'ene/spillene som nevnes i reklamene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå