Gå til innhold

Kald bærbar pc og antivirus program

Anbefalte innlegg

Gjøre bærbar pc kaldere:

Jeg har en del problemer med den bærbare pc'en min (ASPIRE 5742G), og varmen på den.

Jeg ønsker derfor tips (gjerne tips til programmer) til hvordan jeg kan få ned temperaturen på den bærbare pc'en min så mye som mulig (så lenge det ikke fører til at pc'en blir ødelagt av for sterk kulde, så klart).

Pc'en min blir så varm at den flere ganger (gjerne mer enn 6 ganger daglig) kortslutter/akutt slår seg av, og jeg må vente noen minutter før jeg kan få den slått på igjen.

Pc'en fryser-problemer:

Jeg har store problemer (spesielt idag) med at pc'en fryser (hovedsakelig når jeg surfer på nettet), og jeg må slå den av og på igjen, med powerknappen for å få den til å fungere igjen. Og da kan det ta så lite som 5 min før det samme skjer igjen.

- Noen som har råd til hva jeg kan gjøre for å prøve å fikse dette programmet, og kanskje eventuelt har noen ideer om hvorfor jeg har dette problemet?

Begge type problemene må kunne gjøres fra sofaen, og nå idag/ikveld.

Programmene dere eventuelt vil foreslå, vil måtte være gratis.

Endret av Cooky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjøre bærbar pc kaldere:

Jeg har en del problemer med den bærbare pc'en min (ASPIRE 5742G), og varmen på den.

Jeg ønsker derfor tips (gjerne tips til programmer) til hvordan jeg kan få ned temperaturen på den bærbare pc'en min så mye som mulig (så lenge det ikke fører til at pc'en blir ødelagt av for sterk kulde, så klart).

Pc'en min blir så varm at den flere ganger (gjerne mer enn 6 ganger daglig) kortslutter, eller akutt slår seg av, og jeg må vente noen minutter før den går på igjen.

Pc'en fryser-problemer:

Jeg har store problemer (spesielt idag) med at pc'en fryser (hovedsakelig når jeg surfer på nettet), og jeg må slå den av og på igjen, med powerknappen for å få den til å fungere igjen. Og da kan det ta så lite som 5 min før den fryser igjen.

- Noen som har råd til hva jeg kan gjøre for å prøve å fikse dette programmet, og kanskje eventuelt har noen ideer om hvorfor jeg har dette problemet?

Begge type problemene må kunne gjøres fra sofaen, og nå idag/ikveld.

Programmene dere eventuelt vil foreslå, vil måtte være gratis.

Dersom det ikke er virus eller noe sånt, så høres det ut som en vifte er ødelagt. Dette går som regel på garantien hele 5 år etter kjøp.

Vet sef ikke om det er det, men søstera mi og kona mi har samme problem...

Lenke til kommentar

Dersom det ikke er virus eller noe sånt, så høres det ut som en vifte er ødelagt. Dette går som regel på garantien hele 5 år etter kjøp.

Vet sef ikke om det er det, men søstera mi og kona mi har samme problem...

Dette er jeg 99% sikker på er årsaken selv.

Når det kommer til garantien, så har den ikke noe å si, siden jeg kommer til å bestille en ny en på mandag eller tirsdag, og samtidig for gøy, kaste pc'en i veggen, eller lignende.

Endret av Cooky
Lenke til kommentar

Dette er jeg 99% sikker på er årsaken selv.

Når det kommer til garantien, så har den ikke noe å si, siden jeg kommer til å bestille en ny en på mandag eller tirsdag, og samtidig for gøy, kaste pc'en i veggen, eller lignende.

Lykke til med nytt kjøp da. :)

Sikkert gøy å kaste data i veggen også.

Endret av Dropkmurphy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...