ADT Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Skal du fjerne varmesprederen, er det mye å passe på. Guide: Slik fjerner du varmesprederen 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Heatsink Skrevet 16. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. februar 2013 Vi prøver ikke en tredje gang Dere kan ikke gi opp nå! 33 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakeshoma Skrevet 16. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. februar 2013 Godt forsøk Vi skal nok få overtalt dere igjen... 18 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Kjølepasta... elendig av Intel. Mangler helt tydelig konkurranse. Uansett er dette artige forsøk fra hw.no sin side, morsom lesing. Endret 16. februar 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Prøv en gang til. Vi krever et nytt forsøk! 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg kalleklovn12 Skrevet 16. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. februar 2013 Alle gode ting er 3 :-) 15 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Steg 1: Frem med kniven Jeg leste riktig? Jeg lurer på om det blir lett å gjøre dette med en kniv der bare bladet nesten er like langt som skjermkortet Endret 17. februar 2013 av The Stig 1 Lenke til kommentar
otl Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Tviler på at resultatet blir noe dårligere, så bare å sette i gang Endret 16. februar 2013 av otl Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Only 1 CPU were killed during this experiment. Vennligst slutt med mishandling av maskinvare... 2 Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hva med å gjøre et nytt forsøk, men kun erstatt kjølepastaen mellom selve silisiumen og varmesprederen? På Ivy Bridge har jo denne pastaen fått ganske dårlig kritikk og skal være ganske dårlig. Er spent på om det er mye å hente ved å bytte den ut 3 Lenke til kommentar
Bingokongen Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hva med å gjøre et nytt forsøk, men kun erstatt kjølepastaen mellom selve silisiumen og varmesprederen? På Ivy Bridge har jo denne pastaen fått ganske dårlig kritikk og skal være ganske dårlig. Er spent på om det er mye å hente ved å bytte den ut Kan jo bytte ut med Ketchup... Det skal jo være et bra produkt. http://www.hardware.no/artikler/termisk-pasta-fra-kjokkenet/79544 8 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 istedet for og prøve uten varmesprederen, hvorfor ikke legge på noe ordentlig pasta istedet for det intel hadde på? 2 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Om noen brukere på forumet har gjort dette eller vet om noen andre på nett som har gjort det er det fint om de poster en link under her. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Er da fullt av folk som har gjort dette i lange tider, et lite søk så finner du plenty. For den gjennomsnittlige bruker er det derimot ikke noe å vurdere, gevinsten er ikke spesielt stor. Lenke til kommentar
Jaffacake Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Gleder meg til "Slik fjerner du varmesprederen uten å ødelegge prosessoren" Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg har gjort dette på min 3570K og det var ganske enkelt. Har 2 stk 3770K som skal få samme behandling så fort jeg har tid. Er mange fine videoer på nett som viser riktig måte og gjøre dette på, og like mange som viser det feil. Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Kan dere ikke heller gi disse prosessorene til meg før dere ødelegger dem, så skal jeg ta godt vare på dem og bruke dem til fornuftige ting ... i tillegg så vil de få den kjærligheten og omtanken de helt sikker trenger ... og de vil helt klart bli komme til nytte ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Etter det gikk feil to ganger, så kan det jo bare gå en vei med ett tredje forsøk? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Så lenge dere finner ut hvorfor dere mislykkes, og i tillegg har flere ideer om hvordan det er større sjanse for suksess, så må dere såklart prøve igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå