harmoni Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hei. Min mann er sykemeldt og har vært det ganske lenge, vi har flyttet et stykke fra der vi har venner (ca 1,5t med bil) så han er stort sett hjemme med to hunder hver dag. Har masse å gjøre hvis han vil for har stor plass ute med flere hobby prosjekter og et hus som har mange siste finnish mangler men han har blitt lat og energinivået er lik 0 mange dager. Jeg mener han trenger faste rutiner og noe han må stille på hver morgen, komme seg ut og prate med folk for å få tilbake energien. gjerne trene litt også for nå bruker han mye tid på pc og har lagt mye på seg. Han trenger vel litt latter og smil også. Han er en rolig mann som ikke er flink til å prate med folk, har vel også litt dårlig selvtillit. Nå har liksom både kroppen og hode sovnet, selv om han normalt er oppegående og dyktig. Dette går utover både helsen og forholdet når han ignorerer det meste som skal gjøres. Det er tungt å grave seg opp av en slik grøft som dette derfor lurer jeg på om noen har erfaring eller gode råd. Jeg selv er i 100 % jobb og pendler litt pga lang reisevei, når jeg har fri begynner jeg alle dager med trening og har mye energi og derfor blir dette litt slitsomt. Min mann leser denne før den blir lagt inn så dette blir et råd/ forslag til oss begge :-) Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 har vært der som du beskriver, jeg har vært innom utllige yrker å jobba men ingenting jeg likte, så havna jeg på fiskebåt og det er det råeste jeg har gjort og digger det, men det er ikke for alle. han må finne sin passion og gjøre noe nyttig utav det, hvis passionen ligger i pc så hvorfor ikke lære seg programering elelr designing elelr noe? er han interesert i snekring så må han få jobb innen det Flytt til en "storby" i norge for der er det muligheter, bor man på landet så har man ikke mange muligheter til å få til noe jeg har selv bodd både laaaaangt ut på landet og oppvokst på gård men fungerer ikke hvis jeg ikek er i en by for der har jeg mange muligheter og skal nå begynne på fiskebåt igjen så det går oppover for meg. men snakk med han om det, alt som har emd slike ting å gjøre beste jeg kan gi på det spørsmålet håper det var til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå