Liberalistiske Samebror Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 That man! Rovers has won it! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Piers Morgan @piersmorgan Never seen an Arsenal side play this badly. Truly diabolical. Wenger rested our best players for a competition we can't win - thus risking our one chance of a trophy. Ridiculous management. #Arsenal 'How s**t must you be, we're winning away!' - Blackburn fans. Shock???? > RT @johncrossmirror: Cup shock on the cards klaxon. Arsenal fan Kazim-Richards scores 0-1. #InWengerWeRust BREAKING NEWS: 11 Arsenal players test positive for donkey meat. Thanks again #IvanTheTerrible #WengerTheSeller #VanPursestrings Wenger OUT. Now. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Gi meg Barnsley eller Millwall neste runde, har heller ikke noe imot Oldham eller Brentford skulle de overaske! Endret 16. februar 2013 av Liberalistiske Samebror Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Han snakker nok for samtlige Arsenal-fans som elsker klubben sin. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Eneste positive er at nå kan man kose seg med kamp resten av sesongen i og med at de er ubetydelige Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Noe så deilig er det lenge siden jeg har opplevd som Blackburn-supporter. Flere år faktisk. Gi meg Barnsley eller Millwall neste runde, har heller ikke noe imot Oldham eller Brentford skulle de overaske! Kan gjerne slå ut Chelsea eller City også, nå når vi først er i gang :-) 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 'We must treat Blackburn with respect' - Ox 'Bradford game is a warning' - Sagna ‘We prepare like it's a final each time' - Wenger 'We have learnt an important lesson' - Diaby Hoho! Masse gullkorn i Arsenal-leiren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå