theobvious Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hei! Jeg vet jeg har spurt om det før men nå nærmer det seg at jeg snart skal bestille et skjermkort. Jeg har sett dette http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=757654&reviewPage=1#reviews og jeg tenkte egentlig litt på for to uker siden at jeg kanskje skulle ta 660 eller 7950 crossfire. så hva er best ? Det skjemkortet der eller crossfire og jeg kommer nok til og game en god del cod og bf3 etter vert. Jeg vil også at skjemkortet holder en stund og siden det er så bra holder det vel kanskje 3-4år? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 nVidia 660 er vel uaktuelt hvis det skal holde en del år, det er allerede makset ut i dag? Du får muligens mer kraft med 7950 CFX, men etter alle problemer å dømme ville jeg nok valgt den du har linket til. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 hvorfor ville 660 vart lengre? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg sa at 660 er det kortet som ville vart kortest mtp. dagens spill, og fremtidens. Jeg vil kalle 660 utdatert. Jeg ville gått for 7950 eller 7970, eller se hva nVidia kommer med i neste skjermkortserie. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Kjøp heller 7950. Lenke til kommentar
amundi96 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Skal du bruke 3k på GPU får du ikke noe bedre enn 7970 GHz når det kommer til single kort. Ville helt klart valgt 7970 GHz. 1 Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2013 Srry så ikke svarene før nå Men funker dette fint da for det følger med spill også og alle eller nesten alle, her inne sier att dette drar bf3 på 60-80 fps på ultra. Det virker ganske bra? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=757654 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Srry så ikke svarene før nå Men funker dette fint da for det følger med spill også og alle eller nesten alle, her inne sier att dette drar bf3 på 60-80 fps på ultra. Det virker ganske bra? http://www.komplett....aspx?sku=757654 Velg det der du 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Srry så ikke svarene før nå Men funker dette fint da for det følger med spill også og alle eller nesten alle, her inne sier att dette drar bf3 på 60-80 fps på ultra. Det virker ganske bra? http://www.komplett....aspx?sku=757654 Det skal visstnok være et meget godt kort ja. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Ser ingen grunn til å ikke velge det kortet, og kan skrive under på at det er et knallbra skjermkort. Endret 20. februar 2013 av Andey- Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Du får ikke noe bedre til den prisen. Ikke se så mye på hva det står i produktanmeldelsene til komplett, er ofte mye tull som ikke stemmer. ( selv om den kommentaren forsåvidt stemmer i dette tilfellet ). Lenke til kommentar
dag128 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Du får ikke noe bedre til den prisen. Ikke se så mye på hva det står i produktanmeldelsene til komplett, er ofte mye tull som ikke stemmer. ( selv om den kommentaren forsåvidt stemmer i dette tilfellet ). Likte spesielt han som nevnte at han aldri så noen lave temperaturer der i huset! Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Tenker du på denne? Kjøpte dette kortet for en liten måned siden, det er helt utrolig! Har ennå ikke spilt et spill der jeg måtte skru ned graphics for å stoppe lag. Skyrim og AC er vel de mest krevende spillene jeg har prøvd, og jeg har kjørt de på 60+ FPS med graphics på Ultra/Max! Jeg har overclocket det en masse og det holder seg fortsatt på under 40 grader, selv når jeg gamer! Du for mer enn nok for pengene! Løp å kjøp! Lenke til kommentar
dag128 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Tenker du på denne? Kjøpte dette kortet for en liten måned siden, det er helt utrolig! Har ennå ikke spilt et spill der jeg måtte skru ned graphics for å stoppe lag. Skyrim og AC er vel de mest krevende spillene jeg har prøvd, og jeg har kjørt de på 60+ FPS med graphics på Ultra/Max! Jeg har overclocket det en masse og det holder seg fortsatt på under 40 grader, selv når jeg gamer! Du for mer enn nok for pengene! Løp å kjøp! Sapphire har også gjort en super jobb med cooling systemet på dette kortet, som de alltid har vært kjent for. Den er mye mer stillegående enn GTX 680, som oftest kommer med bare 1 vifte. Grafikk-kortet er også badass med leds som lyser opp logoen :O Merker aldri noen lave temperaturer her, og har du noen i huset som er hysteriske mot viftelyder er det ingen som kan klage på støyen fra dette kortet. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2013 Okey da blir det nok det! Jeg som aldri har likt bioshock og nå får jeg det gratis:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå