Satyrion Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Specs: http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_grand_i9082-5163.php Tror ikke denne er kommet ut i Norge enda, men bor i Thailand å her er den hvertfall ute. Kjøpte den i går for ca 2300-2400 kr. Stor oppgradering fra min gamle LG Optimus P970. Telefonen i seg selv fungerer utmerket, det eneste som er litt kjipt er den relativt lave oppløsningen. Vil si dette er budsjett versjonen av Galaxy Note 2 for de som ønsker en topp telefon med et bra design å ny teknologi men ikke har så mye penger å prute med. Den støtter også 2 simkort så jeg kan ha et norskt og et thai simkort, passer perfekt for mitt bruk. Quadrant Standard Edition Benchmark: ca 3650 poeng Om noen har noen spørsmål anngående denne telefonen eller noe dere vil at jeg skal teste så gi beskjed! 1 Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Modellnummeret er i9082; for meg ser dette ut som en SII med større skjerm. Samme prosessor, same oppløsning, samme kamera. Uansett en veldig god pris for en telefon av det kalibret, tom. dual-sim! Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Ja er veldig fornøyd med den så langt Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Reiser ofte til Thailand selv og har snust litt på denne telefonen nå. Men er det noen mulighet for å få Android på norsk på enheter kjøpt i Asia? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jepp, men du må nok roote telefonen din Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Har rootet en annen telefon SII, hva er så fremgangsmåte for å få flere språk? I mitt tilfelle er det thai som jeg vil legge inn som en mulighet. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Skal vel gå fint med More Locale 2 uten root? https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.co.c_lis.ccl.morelocale&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImpwLmNvLmNfbGlzLmNjbC5tb3JlbG9jYWxlIl0. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Sjekket ut den appen, men måtte legge inn thai manuelt. Den fungerer ikke helt optimalt, når jeg setter på thai så er det kun enkelt apper som får thai språkdrakt, annen navigering på telefonen ble satt over på engelsk. Så denne appen kan ikke brukes til å få fullstendig thai språkdrakt på telefonen. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Hva er egentlig poenget med dual SIM? Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Veldig praktisk om du reiser en del utenlands, gjerne i et bestemt land som feks Thailand. Da bruker man lokalt simkort fordi det er myyye billigere i bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå