genser Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Midt i en lengre SMS-samtale sendte avsenderen en MMS til meg. Denne kom fra helt feil nummer. Personen sendte enda en MMS, og denne kom også fra feil nummer. Jeg prøvde å google, og fant ut at dette har vært et problem tidligere: http://www.nrk.no/he...sstil/1.7791164 NetCom sier: Vi ser alvorlig på feilen og beklager overfor kundene som har opplevd å motta en MMS fra en ukjent avsender. Vi jobber nå sammen med vår leverandør med å analysere hvilke tiltak som kan settes inn for at lignende ikke skal skje igjen, sier Erikstad. Andre som har opplevd lignende i natt? Jeg har NetCom, avsender har Chess. Synes dette er en alvorlig feil, spesielt mtp. at de har hatt samme feil tidligere og sagt til mediene at de skal unngå at det skjer igjen. Spesielt ille må det være for eier av nummeret MMS'en feilaktig har blitt sendt fra. Jeg ringte opp nummeret, og hvis feilen har rammet mange kan det hende at personen har blitt vel plaget av oppringninger i natt. Endret 16. februar 2013 av genser Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Dette skjer "ofte" hos NetCom, og det overrasker meg at de fortsatt ikke har funnet noen løsning på det. De serverer den samme kommentaren hver gang, og sier de ser alvorlig på det, men alikevel så skjer det igjen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Drøyt om det, som du sier, ikke er veldig uvanlig. Tipset amobil om det, men fikk ikke noe respons. Jeg synes ikke det er en akseptabel feil. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Nå skal jeg ikke påstå at det skjer "ofte", for jeg aner ikke hvor mange tilfeller det har vært de siste årene. Jeg vet bare at det har skjedd flere ganger, og at de serverer en standardfrase om at de tar dette alvorlig, hver gang en kunde oppdager feilen. Tidligere så ble feil kunder fakturert for disse MMS-ene på grunn av denne feilen, uten at de virket særlig opptatte av å rette dette, med mindre kundene oppdaget det selv. Endret 26. februar 2013 av zetlitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå