Gå til innhold

MMS fra feil nummer


Anbefalte innlegg

Midt i en lengre SMS-samtale sendte avsenderen en MMS til meg. Denne kom fra helt feil nummer. Personen sendte enda en MMS, og denne kom også fra feil nummer.

 

Jeg prøvde å google, og fant ut at dette har vært et problem tidligere:

http://www.nrk.no/he...sstil/1.7791164

 

NetCom sier:

Vi ser alvorlig på feilen og beklager overfor kundene som har opplevd å motta en MMS fra en ukjent avsender. Vi jobber nå sammen med vår leverandør med å analysere hvilke tiltak som kan settes inn for at lignende ikke skal skje igjen, sier Erikstad.

 

 

Andre som har opplevd lignende i natt?

 

Jeg har NetCom, avsender har Chess.

 

 

Synes dette er en alvorlig feil, spesielt mtp. at de har hatt samme feil tidligere og sagt til mediene at de skal unngå at det skjer igjen. Spesielt ille må det være for eier av nummeret MMS'en feilaktig har blitt sendt fra. Jeg ringte opp nummeret, og hvis feilen har rammet mange kan det hende at personen har blitt vel plaget av oppringninger i natt.

Endret av genser
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg ikke påstå at det skjer "ofte", for jeg aner ikke hvor mange tilfeller det har vært de siste årene. Jeg vet bare at det har skjedd flere ganger, og at de serverer en standardfrase om at de tar dette alvorlig, hver gang en kunde oppdager feilen. Tidligere så ble feil kunder fakturert for disse MMS-ene på grunn av denne feilen, uten at de virket særlig opptatte av å rette dette, med mindre kundene oppdaget det selv.

Endret av zetlitz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...