brukar2341 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Raaaaaaaaaaaaawr! begynner å bli SYKT irreterende, at hver gang jeg sitter å hører musikk på youtube, og gjør ettellerannet annet, så bli hele skjermen svart, og så får jeg feilmeldingen "Skjermdriveren har sluttet å virke, og har bli gjenopprettet" Help plz? -Sander Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Mye som kan være årsaken til dette. - Oppdater drivere til skjermkort, dersom du har den siste forsøk med beta driver. - Windows installasjonen er korrupt - reinstaller OS på nytt. - Skjermkort defekt/overopphetet - test med en annen kort. - RAM defekt - dersom du har flere RAM forsøk å ha kun 1 i, så bytt for å se om den andre skaper problem. - PSU problem (klarer ikke levere jevnt strøm) - Hovedkort defekt - Ny. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Mye som kan være årsaken til dette. Takk for svar. Dette høres ikke bra ut, finner heller ikke helt driverene til skjermkortet mitt (ASUS HD 7850), Jeg har ekte windows, og tror, og er ganske sikker på at PSU skal holde, kanskje det har noe med MSI afterburner å gjør? -Sander EDIT: Kan godt være det var MSI afterburner, hadde "power limit" på +6%, vi får se hvordan det går de neste timene Endret 16. februar 2013 av DahPain Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Windows 7 64 bit http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonaiw_vista64.aspx Windows 7 32 bit http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonaiw_vista32.aspx Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Ok, takk, får prøve litt mer, men frykter det er noe gale med skjermkortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå