elias_ Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Datamaskinen er blitt voldsom treg helt plutselig. Jeg har jevnlig kjørt advanced system care. Da jeg kjøpte delene til datamaskinen var jeg ikke så smart på akkurat dette så jeg kjøpte to "green caviar" hdd 1 tb som jeg kjøre windows på. Trur det kan ligge noe i det, men alt har jo funket nå i noen år. Men kan harddisken være døende da? Gi noen forslag i hvordan harddisk jeg skal kjøpe. helst ikke ssd disker da de er så dyre Eller er det håp om å redde disken?? Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Har du defragmentert hardisken? Lenke til kommentar
elias_ Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Har du defragmentert hardisken? Ja, gjort det flere ganger. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Har du kjørt samme windowsinstallsjon i flere år, så kan det drastisk hjelpe med en reinstallasjon. Men siden den ble treg plutselig er det nok heller problem med harddisken du booter med. Endret 16. februar 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
elias_ Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Har du kjørt samme windowsinstallsjon i flere år, så kan det drastisk hjelpe med en reinstallasjon. Men siden den ble treg plutselig er det nok heller problem med harddisken du booter med. Jeg har reinstallert windows nå noen ganger, men ser ikke ut til at det blir bedre Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg har reinstallert windows nå noen ganger, men ser ikke ut til at det blir bedre Skal holde med 1 gang om det var tilfellet Lenke til kommentar
R2B2 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Du kan jo kjøre Seatools el og sjekke om det kanskje er noe feil med disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå