maskot Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Så tilbud på tv på denne: https://shop.tele2.no/mobiltelefoner/samsung/galaxy-s-ii-i9100-white Er dette bra kjøp i forhold til andre tilgjengelige telefoner? Ønsker meg en smarttelefon til vanlig bruk - helst en relativt billig en da jeg er student. Prisen er på 300 per mnd for abonnement. Betaler nå 200 per mnd og har en gammel telefon, så kan likegodt oppgradere for en tusenlapp.. men vil bare høre her om dette er et bra alternativ? Lenke til kommentar
Henkew Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Har selv s2, ser ingen grunn til å oppgradere for min del. Det er fortsatt en fantastisk telefon. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 SGS2 er utrolig bra, når man tenker på når den kom ut. Den er fremdeles et helt greit kjøp. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Samsung Galaxy S2 er en meget god telefon som solgte i bøtter og spann. Den ble nylig oppgradert til nyeste Android-versjon: Jelly Bean. Den vil være en knallgod telefon en god stund enda. Om du stiller strenge krav, finnes det nå noen modeller som er enda bedre. Men da er du temmelig kravstor. Galaxy S2 er temmelig solid. I dag mistet jeg min ned på stein med skjermen ned. Funker like fint, selv om den av en eller annen grunn mistet dekning i et par sekunder. Men batteriet er litt under hva jeg skulle ønske. Lenke til kommentar
Henkew Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 batteri er dårlig uansett telefon, jeg må lade min s2 hver tredje dag ved normalt bruk, samme er det med de fleste andre mobiler. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 S2 er fremdeles (nr 10) på Techradar sin topp 20 liste : http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/20-best-mobile-phones-in-the-world-today-645440 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Jeg lader min hver natt, så er den klar til en arbeidsdag når jeg våkner. Jeg bruker den som vekkerklokke også. Jeg har alltid ladet den fra TVen, TV-tuneren, laptopen osv. Har aldri brukt mobillader. Jeg bruker min aktivt. Min hadde aldri vart i tre dager. Den holder såvidt 1 dag ved svært aktiv bruk. Endret 15. februar 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
maskot Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 der var den bestilt, takker for svar Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg bruker min aktivt. Min hadde aldri vart i tre dager. Den holder såvidt 1 dag ved svært aktiv bruk. Det er vel sånn med de fleste smarttelefoner. De holder ofte til 4-7 timers aktiv bruk med skjermen på. Men man kan jo fint utvide kapasiteten med mye større batteri og nytt bakdeksel på sånne som SGS2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå