Buzz76 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Ja så bare måtte jeg også prøve iPhone. Denne fantastiske, magiske ufattelige telefonen. iPhone 5 og oppdaterte til ios 6.1 umiddelbart. Hvorofor ikke... jeg har 0 erfaring med ios iallefall. telefonen er fin den... men hva i faen?? Kan ikke velge hvilken som helst mp3 som ringetone???? Hahahaha!! Det er faen meg patetisk. Nå har jeg prøvd acc/m4r trikset med tredjepart software og iTunes. 3djepart funker ikke og iTunes krasjer. MÅ jeg virkelig nøye meg med di sugne standard tonene eller KJØPE en ringetone på Appstore?? Noen som kan gi meg et tips som funker? Hvis jeg må springe rundt med standard apple toner blir jeg rett og slett for flau. En så liten fillesak som dette... jeeez... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hvis du jailbreaker telefonen får du mulighet til å laste ned sanger som ringetoner gjennom Cydia (tilsvarende App Store). Det er det jeg har gjort, og det funker supert Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Tror du må bruke iTunes. Problemet ditt er jo at iTunes kræsjer. Kanskje du burde finne ut hvorfor, og løse det. Det er sånne idiotiske ting som gjør at jeg ikke skal ha iPhone. Jeg har også hørt at man ikke kan se når et bilde ble tatt, direkte på iPhonen... iPhone krever på mange måter at du har en PC med iTunes. Jeg hadde rett og slett ikke orket det. For å svare på spørsmålet ditt: Tror du må få iTunes til å virke. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Slapp helt av og last ned appen ringtone maker og følg instruksjonene.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Audiko.net Funker bra til konvertering eller søke opp dager andre har konvertert Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Takk for tips! Heldigvis er d en jobbmobil. Ituen krasjer kun når jeg overfører ringetoner. Jalla. Skal prøve ringetoner maker! :-l Takk for tips! Heldigvis er d en jobbmobil. Ituen krasjer kun når jeg overfører ringetoner. Jalla. Skal prøve ringetoner maker! :-l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå