Gå til innhold

Samferdselsministeren vil se deg naken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du ikke blir ferdig, med USA. Det er ikke USA, som skal ha dette systemet og det er ikke amerikanske folk, dette dreier seg om. Dette dreier seg om Norge og norske forhold. Forsøk å forholde deg til det, ellers forblir du like useriøs, som du hittil har vært.

Du forsøker også å fremstille dette som kontroversonelt her i landet, og det tviler jeg på. De fleste norske er fornuftige folk, som vet at nødvendig sikkerhet må til. Og så denne type kropps skanning.

Nå er det sånn at amerikanerne er så lei dette "reise-politiet" og barn som blir befølt nedentil at de har store protestorganisasjoner. De er så lei at det kommer til å bli slutt på det tror jeg.

Lenke til kommentar

Nå er det sånn at amerikanerne er så lei dette "reise-politiet" og barn som blir befølt nedentil at de har store protestorganisasjoner. De er så lei at det kommer til å bli slutt på det tror jeg.

Har du ennå ikke fått med deg, at vi skal ha et annet system, som ikke viser kroppskontur! Derfor er det uinnteressant hva som skjer og har skjedd i USA. Så diskuter det norske systemet og ikke et foreldet system i et annet land.

Lenke til kommentar

Har du ennå ikke fått med deg, at vi skal ha et annet system, som ikke viser kroppskontur! Derfor er det uinnteressant hva som skjer og har skjedd i USA. Så diskuter det norske systemet og ikke et foreldet system i et annet land.

Det er det at maskinene gir kreftfare som er grunnen til at Amerikanerne stanser, det ser ikke ut som om deres bilder er helt nakne heller, men man ser pupper og penis feks gjennom det hvite. Tror ikke at nordmenn får særlig annerledes maskin da de bygger på samme teknologi dvs radioaktive røntgenstråler.

Det er en grunn til at det ikke er sunt å ta MR hele tiden....

Lenke til kommentar

Det er det at maskinene gir kreftfare som er grunnen til at Amerikanerne stanser, det ser ikke ut som om deres bilder er helt nakne heller, men man ser pupper og penis feks gjennom det hvite. Tror ikke at nordmenn får særlig annerledes maskin da de bygger på samme teknologi dvs radioaktive røntgenstråler.

Det er en grunn til at det ikke er sunt å ta MR hele tiden....

Jeg har ikke diskutert kreftfaren, det får andre bruke tid på. Jeg har diskutert bildene som ble vist på skjermen., fra det påtenkte systemet her i norge. Og der var det ikke mulig å se penis, eller tydelig kroppform.

Du som noen få andre her, diskuterer et system og bilde som ikke er aktuelt her i Norge. Så hvorfor diskutere noe, som ikke er aktuellt?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke diskutert kreftfaren, det får andre bruke tid på. Jeg har diskutert bildene som ble vist på skjermen., fra det påtenkte systemet her i norge. Og der var det ikke mulig å se penis, eller tydelig kroppform.

Du som noen få andre her, diskuterer et system og bilde som ikke er aktuelt her i Norge. Så hvorfor diskutere noe, som ikke er aktuellt?

Jeg har ikke sett programmet desverre, derfor vet jeg ikke alt jeg burde skjønner jeg. Jeg er ikke så redd for nakenheten, men jeg er bekymret for folk som reiser mye, og utsettes for mye radioaktiv stråling.

Lenke til kommentar

Ser du ikke blir ferdig, med USA. Det er ikke USA, som skal ha dette systemet og det er ikke amerikanske folk, dette dreier seg om. Dette dreier seg om Norge og norske forhold. Forsøk å forholde deg til det, ellers forblir du like useriøs, som du hittil har vært.

Poenget som du av en eller annen grunn tydeligvis ikke er i stand til å forstå, er at det som skjer i USA er et bilde på hva som senere vil skje i Norge også.

Det er ting som er litt spesielt for USA, bla at folk flest har våpen.

Men ellers så må du bruke hodet og tenke litt, for det er ikke så stor forskjell på forholdene i USA og i Norge.

Og på mange områder så har allerede Norske myndgheter kopiert lover og regler, overvåking og kontrolltiltak osv fra USA.

Du må komme deg bort fra din blinde tro på dette med "norske forhold"osv. De ledere og politikere som styrer i dag er globalister og de samarbeider over landegrenser. Mao de ønsker et globalt system med mest mulig like forhold over hele verden.

De fleste norske er fornuftige folk, som vet at nødvendig sikkerhet må til. Og så denne type kropps skanning.

Det er nok mulig at de fleste i Norge er fornuftge folk, men de er uansett blinde for det faktum at politikerne jobber ikke for oss,for våre interesser og landet.

Politikerne har sin egen agenda, de lyver for oss, og de svindler og bedrar oss, for å prøve å hindre at vi oppdager at de har sin egen skjulte agenda, de motarbeider oss og er våre fiender.

De bryr seg ikke om oss og vil oss ikke noe godt, samtidig som de prøver å gi det inntrykket at de bryr seg, og gjør det beste de kan for både folk og land.

For dem er vi kun melkekyr og stemmekveg, utover det har vi ingen verdi for dem.

De fleste i folket er heller ikke i stand til å forstå dette, selv om det etter hvert er blitt ganske tydelig for dem som er våkne og har en viss evne til å tenke selvstendige tanker.

Og når det gjelder kroppscanning på flyplasser ol, så er ikke dette nødvendig,.

Det er aldri blitt tatt en eneste "terrorist" med disse, og det er ikke rart, for det fins ingen "terrorister" i vestlige land utenom myndighetene selv og de syndebukker som de bruker for å overbevise folk om at vi må gi fra oss alle rettigheter og oppgi vår frihet, ellers så kommer "terroristene" og tar oss.

Flyplasskontrollene er der kun for å plage og trakkasere folk, og for å ydmyke dem og gjøre dem vant til å bli jaget rundt og plassert i båser, slik som vi lenge har gjort med firbent kveg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Myndighetene i USA er klar over kreftfaren når det gjelder scannere, men de planlegger ikke å fjerne dem.

De flytter dem bare til nye områder

http://www.theatlantic.com/technology/archive/2013/02/next-stop-for-controversial-airport-scanners-office-buildings/273038/

Lenke til kommentar

vi skal ha et annet system, som ikke viser kroppskontur! Derfor er det uinnteressant hva som skjer og har skjedd i USA. Så diskuter det norske systemet og ikke et foreldet system i et annet land.

En scanner som skal vise om noen evt har et våpen en eller annen plass på kroppen må vel nødvendigvis vise kroppskontur.

Hvordan skulle skanneren ellers kunne virke etter hensikten ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et forslag:

La flyselskap deles opp:

Usikret og sikret flyavganger eller flyplasser.

Strengt adskilt.

På usikret fly slipper alle gjennom uten sjekk.

På sikrede fly er det sjekk.

Vinn / vinn / vinn?

(Terrorister får jo kapret fly og vinner slik sett de også.)

Faktisk ett utmerket forslag, selv om jeg nok vil påpeke at det burde være opp til flyselskapet hvilke sikkerhetstiltak de vil bruke på den liberale terminalen.

Lenke til kommentar

Ja, terroristene har vunnet.

Men det folk flest ikke vet, er at terroristene er våre egne myndigheter.

Myndighetene har oppfunnet "problemet" med terrorisme for å skape frykt i folket slik at folk flest gladelig gir opp sine rettigheter og sin frihet, deretter presenterer myndighetene flere og grundigere "sikkerhetskontroller" og overvåking som en løsning på problemet, som de selv har skapt nettopp for å frata folk deres frihet og rettigheter.

Problem, reaction,solution.

Dette er en gammel oppskrift som sosialistene alltid har brukt for å splitte og lure folket og øke sin egen makt, og det pussige er at det virker hver gang.

Folk flest lærer aldri.

Og når mange nå tydeligvis går rundt og tror at vanlige familiefolk går rundt og ikke har noe større ønske enn å sprenge fly og drepe så mange som mulig, ja da har terroristene (myndighetene) vunnet igjen.

Den dagen du beviser dette blir du en meget rik mann.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En scanner som skal vise om noen evt har et våpen en eller annen plass på kroppen må vel nødvendigvis vise kroppskontur.

Hvordan skulle skanneren ellers kunne virke etter hensikten ?

Har sjekket litt og fant litt mer om det nye systemet,

som er tenkt innført i Norge. For det første så er det IKKE snakk om rønkenteknologi, det nye kalles millimeterbølgjer. Les selv:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/1.10914356

Jeg vet en annen skrev om dette tidligere i trådenen, men husket selv ikke betegnelsen.Jeg har hatt litt problemer med å beskrive hva som vises, men i informasjonsvideoen, bil det brukt et treffende utrykk "pepperkakemann". Det er et slikt bilde som vises, ikke detaljert kroppsfigur.

Foreløpig så finner jeg ikke noe om helsefarer, ved dette systemet. Men vil jo tro at uten rønkenstråler, så burde det være trykt. Og da faller det meste av argumentene dine/deres bort.

Lenke til kommentar

Et forslag:

La flyselskap deles opp:

Usikret og sikret flyavganger eller flyplasser.

Strengt adskilt.

På usikret fly slipper alle gjennom uten sjekk.

På sikrede fly er det sjekk.

Ser dere er kreative. :) Hadde det bare vært så enkelt. Husker du ikke 9.11.? Blir flyet kapret og de overtar kontrollen over flyet, kan hele flyet brukes som en bombe her i landet, eller i utlandet. Slikt kan ikke samfundet godta.

Lenke til kommentar

Poenget som du av en eller annen grunn tydeligvis ikke er i stand til å forstå, er at det som skjer i USA er et bilde på hva som senere vil skje i Norge også.

Det er ting som er litt spesielt for USA, bla at folk flest har våpen.

Men ellers så må du bruke hodet og tenke litt, for det er ikke så stor forskjell på forholdene i USA og i Norge.

Og på mange områder så har allerede Norske myndgheter kopiert lover og regler, overvåking og kontrolltiltak osv fra USA.

Du må komme deg bort fra din blinde tro på dette med "norske forhold"osv. De ledere og politikere som styrer i dag er globalister og de samarbeider over landegrenser. Mao de ønsker et globalt system med mest mulig like forhold over hele verden.

Det er nok mulig at de fleste i Norge er fornuftge folk, men de er uansett blinde for det faktum at politikerne jobber ikke for oss,for våre interesser og landet.

Politikerne har sin egen agenda, de lyver for oss, og de svindler og bedrar oss, for å prøve å hindre at vi oppdager at de har sin egen skjulte agenda, de motarbeider oss og er våre fiender.

De bryr seg ikke om oss og vil oss ikke noe godt, samtidig som de prøver å gi det inntrykket at de bryr seg, og gjør det beste de kan for både folk og land.

For dem er vi kun melkekyr og stemmekveg, utover det har vi ingen verdi for dem.

De fleste i folket er heller ikke i stand til å forstå dette, selv om det etter hvert er blitt ganske tydelig for dem som er våkne og har en viss evne til å tenke selvstendige tanker.

Og når det gjelder kroppscanning på flyplasser ol, så er ikke dette nødvendig,.

Det er aldri blitt tatt en eneste "terrorist" med disse, og det er ikke rart, for det fins ingen "terrorister" i vestlige land utenom myndighetene selv og de syndebukker som de bruker for å overbevise folk om at vi må gi fra oss alle rettigheter og oppgi vår frihet, ellers så kommer "terroristene" og tar oss.

Flyplasskontrollene er der kun for å plage og trakkasere folk, og for å ydmyke dem og gjøre dem vant til å bli jaget rundt og plassert i båser, slik som vi lenge har gjort med firbent kveg.

Tror du virkelig på dette vrøvlet, du selv skriver? Eller tror du vi er så naive, at vi går på slikt sprøyt?

Og Norge kommer aldri til å bli lik USA, selv vi henter ideer fra utlandet, inklusive USA.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Reelle ting som vi ikke vet noe om, bortsett fra påstander til en politiker (en yrkesgruppe som er kjent for å forfalske sannheten stadig vekk)?

Les mitt svar til Baltazar94 og gå inn på linken jeg la ved, så får du informasjon om det nye systemet. Det er ikke en politiker, som uttaler seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser dere er kreative. :) Hadde det bare vært så enkelt. Husker du ikke 9.11.? Blir flyet kapret og de overtar kontrollen over flyet, kan hele flyet brukes som en bombe her i landet, eller i utlandet. Slikt kan ikke samfundet godta.

Ulykker skjer, livet er sånn, man kan ikke la en enkelthendelse fjerne alle menneskerettigheter...

Lenke til kommentar

En terrorist handlig, er ikke en ulykke! Eller forstår du ikke forskjellen?

Terroristhandlinger skjer, ikke la det ødelegge friheten... ellers er det liten vits å ha et liksomfritt land...

Nå må jeg komme litt inn på USA igjen, selvom Norge er temaet i tråden.

Hører på nyhetene på radioen.

USA der alt har gått til helvete, og som er på konkursets rand må kutte voldsompt pga at de grinete taperne av Republikanerne ditchet budgettet. Noe som vil kanskje være slutten for USA og en gedigen fortsatt nedtur for resten av verden minus aggressive kommunist Kina.

Altså vi skal sjekke fly for "terrorister" 4 år gamle gutter i rullestol etc, men de har ikke mat til sine egne borgere engang som lever i papphus på gata.

Da er det veeeldig viktig å drive sauekontroll pga noen terrorister som engang kapret et par fly.

Sykt.

Endret av Wolfkiller
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...