Gå til innhold

Samferdselsministeren vil se deg naken

Anbefalte innlegg

Okei, jeg gir meg. Du har rett. Det er jo helt opplagt at man i nærmeste fremtid vil ha valget mellom å bli grillet av stråling (og mest sannsynlig dø eller mutere) eller få en hånd opp i anus når man skal ut å reise med fly/buss/trikk. Takk for at du fikk meg til å se klart.

De begynner vist med ferjeleier og tog i USA snart, vi vet at de begynte med denne dritten på fly i USA, og nå skal de ha den kreftdritten hit også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er en fryktelig skummel verden! Best å holde seg inne..

Hehe, om de begynner med det tyrranneriet på toget også, ja da er det best.

Hvorfor skal vi si JA TAKK til noe som kreftekspertene fraråder? Faren for å bli drept av kreft overstiger jo i følge undersøkelsen et terroristangrep.

LOLs :)

Endret av Dropkmurphy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hundre passasjerer har gode ods mot terroristen med kulepenn, litt værre om han har skytevåpen og eksplosiver. Terrorister vil, som du sier, alltid ønske å kapre, derfor har man sikkerhetstiltakene.

Så får du vise oss disse tilfellene der pensjonister og barn blir befølt. Tror du dette er en vanlig praksis? Jeg har da blitt visitert noen ganger, og det var ganske langt unna noen sexuel beføling.

Hundre passasjerer vil alltid ha overtaket. De to primære sikkerhetstiltakene vi har sett siste tiåret, er at cockpiten er låst og utilgjengelig, og at passasjerne ikke lenger antar at alt går bra bare de forblir rolige når noen forsøker å kapre flyet.

Men likevel har terroristene lykkes enormt, med de tiltakene myndighetene i mange land har satt til verks. De trenger ikke lenger gjøre noe aktivt for å spre frykt, eller kjempe mot disse frihetene vi engang var redd for at det var terroristene som skulle ta fra oss.

Endret av KarlRoger
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan du henvise til HVILKET system som skal brukes i Norge, eller burde du ha begynt med "Samferselsministeren påstår at ..."

Jeg dri.... i hva Samferdelsesministeren påstår! Jeg registrerte ikke hvilket system det var på "skanningen", som ble vist i Dagsrevyen. Og jeg har ikke uttalt meg, om kreftfaren.

Jeg har argumenter om hvilket "bilde", som kommer opp på skjermen til kontrollørene. Og det er uformelige kroppsbilder. Men andre ord, ingen "blotting". Men dere henter frem bilder fra utlandet og det er det jeg har reaget på, for det er ikke slike bilder jeg så på dagsrevyen.

Men er dere like "seriøse", når det kommer til kreftfaren og kroppsvisitasjon, som når det gjelder bildet som vises av kroppene (ved skanning), da er dere lite seriøse. Og det er det intrykket, jeg sitter igjen med.

Lenke til kommentar

Du har kanskje ikke fått med deg, at også små barn er brukt som selvmordsbombere! Så barn kan brukes til smugling, av både det ene og andre.

En hvit amerikansk gutt på 4 år selvmordsbomber? Med en vanlig hvit amerikansk familie.

Eneste sted jeg har hørt om barn som selvmordsbombere, og da langt eldre barn en spedbarn på 3 og 4 år er i fucked up områder som ISRAEL og AFGHANISTAN.

Men der er alt fucked up uansett.

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar

Hvis de ikke hadde sjekket barn og rullestoler, så ville alle smuglere brukt denne metoden.

Smuglere, er ikke smuglere de ser etter men selvmordsbombere og terrorister.

At foreldre sender barna sine igjennom med alkohol og andre rusmidler er allmenn kjent.

Men ikke at foreldre sender 4år gamle barn som selvmordbombere.

At de i det hele tatt mistenker handikappede barns familie for å være kriminelle terrorister er rent vannvidd.

Når du vedsiden av tenker på alle arbeidsledige som bor på gata i USA pga finanskrisen, så er det helt idiotisk at de bruker 60 000 000 000 siden 11 September på denne dritten, mens arbeidsledige bor på gata.

Det er MER sjangs for å dø av smitte fra "groperne" og fra kreft fra strålemaskinen, enn et nytt 9/11.

VI skal liksom betale disse sivile overgrepene og strålefaren med økte Fly avgifter og økte skatter. Atpåtil sinker det drastisk trafikken.

Tøys og TULL!

Endret av Dropkmurphy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hundre passasjerer vil alltid ha overtaket. De to primære sikkerhetstiltakene vi har sett siste tiåret, er at cockpiten er låst og utilgjengelig, og at passasjerne ikke lenger antar at alt går bra bare de forblir rolige når noen forsøker å kapre flyet.

Men likevel har terroristene lykkes enormt, med de tiltakene myndighetene i mange land har satt til verks. De trenger ikke lenger gjøre noe aktivt for å spre frykt, eller kjempe mot disse frihetene vi engang var redd for at det var terroristene som skulle ta fra oss.

Nei det vil de egentlig ikke. Ett par folk med automatvåpen kan uten særlig problemer kontrollere en gang som er så smal at kun en kan passere om gangen.

Lenke til kommentar

Nei det vil de egentlig ikke. Ett par folk med automatvåpen kan uten særlig problemer kontrollere en gang som er så smal at kun en kan passere om gangen.

. Hint hint, og ikke personangrep denne gang, man har metalldetektorer som finner skytevåpen. 11 september skjedde fordi man hadde tilgang til Cockpiten noe man ikke har lenger.
Lenke til kommentar

Men likevel har terroristene lykkes enormt.

Ja, terroristene har vunnet.

Men det folk flest ikke vet, er at terroristene er våre egne myndigheter.

Myndighetene har oppfunnet "problemet" med terrorisme for å skape frykt i folket slik at folk flest gladelig gir opp sine rettigheter og sin frihet, deretter presenterer myndighetene flere og grundigere "sikkerhetskontroller" og overvåking som en løsning på problemet, som de selv har skapt nettopp for å frata folk deres frihet og rettigheter.

Problem, reaction,solution.

Dette er en gammel oppskrift som sosialistene alltid har brukt for å splitte og lure folket og øke sin egen makt, og det pussige er at det virker hver gang.

Folk flest lærer aldri.

Og når mange nå tydeligvis går rundt og tror at vanlige familiefolk går rundt og ikke har noe større ønske enn å sprenge fly og drepe så mange som mulig, ja da har terroristene (myndighetene) vunnet igjen.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, terroristene har vunnet.

Men det folk flest ikke vet, er at terroristene er våre egne myndigheter.

Myndighetene har oppfunnet "problemet" med terrorisme for å skape frykt i folket slik at folk flest gladelig gir opp sine rettigheter og sin frihet, deretter presenterer myndighetene flere og grundigere "sikkerhetskontroller" og overvåking som en løsning på problemet, som de selv har skapt nettopp for å frata folk deres frihet og rettigheter.

Problem, reaction,solution.

Dette er en gammel oppskrift som sosialistene alltid har brukt for å splitte og lure folket og øke sin egen makt, og det pussige er at det virker hver gang.

Folk flest lærer aldri.

Og når mange nå tydeligvis går rundt og tror at vanlige familiefolk går rundt og ikke har noe større ønske enn å sprenge fly og drepe så mange som mulig, ja da har terroristene (myndighetene) vunnet igjen.

Akkurat som under Ol i London?

Men det er bare tre dager igjen til OL, og da kan du jo selv se hva som skjer, og når det skjer så vil du vite at dette er en falsk flagg aksjon som ble planlagt lenge før OL.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1447923&st=20

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er bare begynnelsen.

I USA har de nå slike kontroller ved sportsarrangementer, noen supermarkeder, tog, buss og fergeleier. De har ogaså sjekkpunkter og kontroller på noen veier, overvåking fra droner, sattelitter og kameraer osv.

Det meste av det som nå er kommet i USA, vil også ganske sikkert komme til Norge, på samme måte som disse scannerne vi nå diskuterer.

Ingen må tro at politikerne bryr seg om oss, og at disse scannerne er så ufarlig som de sier, for politikerne bryr seg ikke om annet enn makt, penger og egen karriere.

Om regjeringen mener de må drepe halve Norges befolkning for å sikre eller øke sin egen makt, så vil de gjøre det uten å nøle.

Det fins selvsagt unntak blandt politikere også, men de er få og har liten makt og innflytelse.

Her er en video som viser hva vi i store trekk kan vente oss for fremtiden, dettte er situasjonen i USA, men Norge er på full fart etter.

http://www.youtube.com/watch?v=nXg2WsNCrW4

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er bare begynnelsen.

I USA har de nå slike kontroller ved sportsarrangementer, noen supermarkeder, tog, buss og fergeleier. De har ogaså sjekkpunkter og kontroller på noen veier, overvåking fra droner, sattelitter og kameraer osv.

Det meste av det som nå er kommet i USA, vil også ganske sikkert komme til Norge, på samme måte som disse scannerne vi nå diskuterer.

Ingen må tro at politikerne bryr seg om oss, og at disse scannerne er så ufarlig som de sier, for politikerne bryr seg ikke om annet enn makt, penger og egen karriere.

Om regjeringen mener de må drepe halve Norges befolkning for å sikre eller øke sin egen makt, så vil de gjøre det uten å nøle.

Det fins selvsagt unntak blandt politikere også, men de er få og har liten makt og innflytelse.

Her er en video som viser hva vi i store trekk kan vente oss for fremtiden, dettte er situasjonen i USA, men Norge er på full fart etter.

Pisspart! Norge vil aldri bli som USA. S slutt å vise linker og diskutere USA her. Dette gjelder hvilket system vi skal ha i Norge!

Og er det så bra som jeg har inntrykk av, så r det noe for resten av veden, innklusiv USA.

Undrer virkelig på din alder og modenhet. Beklager jeg ble personlig, men dette er vas!

Lenke til kommentar

Pisspart! Norge vil aldri bli som USA. S slutt å vise linker og diskutere USA her. Dette gjelder hvilket system vi skal ha i Norge!

Og er det så bra som jeg har inntrykk av, så r det noe for resten av veden, innklusiv USA.

Undrer virkelig på din alder og modenhet. Beklager jeg ble personlig, men dette er vas!

Gå på sak og ikke person!! Hvor mange ganger skal vi måtte ta opp dette?? Alder og modenhet har ingenting med saken å gjøre, da modenhet er relativt forskjellig iforhold til forskjellige individer. Det å komme med personangrep derimot. Det er jo selve toppen av umodenhet.

Er mye jeg også ikke er enig med Baltazaar i, men jeg angriper ikke hans person forde.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...