herzeleid Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Du er herved OFF topic, start en tråd om hva dyrlegen gjør med kuer... Har du sett hvordan man insimerer en ku? En arm faktisk opp i endetarmen og noe annet i reproduskjonen. Det er ikke grense for hva terrorister kan finne på vet du, kanskje de gjemmer en kniv i endetarmen eller dåsa også? Den dagen DU blir stoppet på flyplassen som pensjonist, og får en finger opp i anus, svar i tråden da du. Dette er vell strengt tatt ikke fingring, men mener du at flypassasjerer får enda mer enn en arm opp i stumpen? Siden de har det verre mener jeg. Kan du snart komme med kilder på disse skrekkhistoriene forresten? Foreløpig minner det mest om da Virgrid rantet om pedofile jødeleger. Mulig oddsene bedrer seg om noen av de hundre passasjerene var bevepnet, eller? Ikke om man ønsker å få flyet ned på bakken i en del skulle jeg tro. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Dette er vell strengt tatt ikke fingring, men mener du at flypassasjerer får enda mer enn en arm opp i stumpen? Siden de har det verre mener jeg. Kan du snart komme med kilder på disse skrekkhistoriene forresten? Foreløpig minner det mest om da Virgrid rantet om pedofile jødeleger. Dersom du gir de lov til å ta hvermann i skrittet uten truse, så stikker de snart inn fingrene også. Gi de all makt og de tar all makt over deg. Og nettopp derfor er det nå mye vanskeligere å kapre fly, sammenlignet med tidligere da fly flere ganger ble kapret med skytevåpen og bomber. I dag vil du ha store problemer med å kapre ett fly med kniv og store problemer med å smugle inn våpen, og godt er det. Ja vi skal selvfølgelig være medmennesker, hvorfor skulle vi ikke det? Tull, de kaprer bare fly på andre måter. Det er ikke medmenneskelig å antaste 4 år gamle jenter og pensjonister. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Dersom du gir de lov til å ta hvermann i skrittet uten truse, så stikker de snart inn fingrene også. Gi de all makt og de tar all makt over deg. Javell? Var dette kilden din? Jeg kan love deg at om jeg får retten til å stikke en finger i stumpen din, så trenger du ikke være redd for at jeg gjør det. Men du ser altså ut til å mene at slikt foregår hele tiden, vakter som regelrett fingrer tilfeldige flypassasjerer. Da er det kanskje på sin plass med en bitteliten kilde? Tull, de kaprer bare fly på andre måter. Det er ikke medmenneskelig å antaste 4 år gamle jenter og pensjonister. Ja for nå er flykapring nærmest dagligdags? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Ikke om man ønsker å få flyet ned på bakken i en del skulle jeg tro. Utdyp Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Utdyp En haug med randoms i skuddveksling med noen kaprere inne i ett fly høyt over bakken. Jippi joggesko! 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 her er noen videoer som viser hva de "heldige" som reiser med fly i fremtiden har i vente. Jeg er ganske sikker på at folk flest i Norge vil like dette og syns det er ok. http://www.youtube.com/watch?v=GKZH2Y0f-7M http://www.youtube.com/watch?v=X6hvUWv2CsY http://www.youtube.com/watch?v=RwvcpS5iLjI http://www.youtube.com/watch?v=j9vqqRhSVjE 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 her er noen videoer som viser hva de "heldige" som reiser med fly i fremtiden har i vente. Jeg er ganske sikker på at folk flest i Norge vil like dette og syns det er ok. Hehehe, det er syke, syke tider vi lever i. De amerikanske grunnlovstifterne snur seg i grava.... 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 her er flere videoer. De her på forumet som er positive til dette og øvrige som leser og er av den mening at staten og statens lakeier kan gjøre hva de vil med oss bare de har en god unnskyldning, de kan allerede nå nå begynne å glede seg. http://www.youtube.com/watch?v=iJjhgT0btgc http://www.youtube.com/watch?v=0nxI6KndVEU http://www.youtube.com/watch?v=2uaERXIb1mE 2 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Tipper jeg kan finne hundre ganger flere videoer som omhandler lærere eller leger som begår overgrep. Skal vi avvikle skole og helsevesen? 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Tipper jeg kan finne hundre ganger flere videoer som omhandler lærere eller leger som begår overgrep. Skal vi avvikle skole og helsevesen? Kremt, kremt. En politimann må sjekkes grundig og testes før han får jobben. Det gjelder alle sånne maktyrker. Jeg foreslår at man må teste sånt personell også. Lommemannen ville vært sjeleglad for å jobbe som vakt, der han kunne beføle små barn, pensjonister og handikappede. Altså fordi noen terrorister tok noen fly, så skal alle handicappede på fly beføles og nedverdiges på det groveste. Som jenta på filmen sier, hva gjør de når en terrorist stapper bomba i anus? 2 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 De amerikanske grunnlovstifterne snur seg i grava.... Det gjør nok de norske også, for det er dette systemet som de nå skal innføre i Norge også. Og jeg er 100 % sikker på at dette skal innføres i Norge fordi Jens Stoltenberg og regjeringen nå har fått ordre fra sine arbeidsgivere i USA om å innføre det. Og til de som tror at kroppscanning er ufarlig så vil jeg opplyse om at ingen scannere er ufarlig, myndighetene påstår det, men det gjorde myndighetene i USA også, all stråling som kan vise et rønkenbilde av kroppen er skadelig. 1 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Kremt, kremt. En politimann må sjekkes grundig og testes før han får jobben. Det gjelder alle sånne maktyrker. Jeg foreslår at man må teste sånt personell også. Lommemannen ville vært sjeleglad for å jobbe som vakt, der han kunne beføle små barn, pensjonister og handikappede. Altså fordi noen terrorister tok noen fly, så skal alle handicappede på fly beføles og nedverdiges på det groveste. Som jenta på filmen sier, hva gjør de når en terrorist stapper bomba i anus? Kremt kremt, hva faen har du røyka? Jeg har ikke nevnt politi. Det finnes veldig mange yrker hvor en person har autoritet, skal man avvikle det yrket/funksjonen fordi personen kan begå overgrep? Denne tråden omhandler "naken" scanning av flypasasjerer. Kroppsvisitasjon har eksistert lenge før disse maskinene og 9/11. Skal man avvikle kontroller på flyplasser fullstendig? Og hvis en terrorist har bombe i analen, så vil nettop slike scannere oppdage dette. En slik scanner vil faktisk avverge all slags fysiske overgrep. Er ikke det veldig bra? Ingen trenger å ta på noen! Det er selvfølgelig helt jævelig at noen utnytter sin maktposisjon og begår overgrep, men det er ikke grunn til å avvikle alt av maktposisjoner. Alle handicappede mishandles på det groveste? Har du noen gang vært ute i verden? Det har jeg, og jeg har nemlig et annet inntrykk en dere som får deres psykopatisk-paranoide-virkelighetsoppfatninger fra en håndfull youtube videoer.. Bruk hue.. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Kremt kremt, hva faen har du røyka? Jeg har ikke nevnt politi. Det finnes veldig mange yrker hvor en person har autoritet, skal man avvikle det yrket/funksjonen fordi personen kan begå overgrep? Denne tråden omhandler "naken" scanning av flypasasjerer. Kroppsvisitasjon har eksistert lenge før disse maskinene og 9/11. Skal man avvikle kontroller på flyplasser fullstendig? Og hvis en terrorist har bombe i analen, så vil nettop slike scannere oppdage dette. En slik scanner vil faktisk avverge all slags fysiske overgrep. Er ikke det veldig bra? Ingen trenger å ta på noen! Det er selvfølgelig helt jævelig at noen utnytter sin maktposisjon og begår overgrep, men det er ikke grunn til å avvikle alt av maktposisjoner. Alle handicappede mishandles på det groveste? Har du noen gang vært ute i verden? Det har jeg, og jeg har nemlig et annet inntrykk en dere som får deres psykopatisk-paranoide-virkelighetsoppfatninger fra en håndfull youtube videoer.. Bruk hue.. Slutt med å trakkasere og begå personangrep. SÅ DU FILMENE??? Dersom du har skjulte lommer så ser ikke skannerne det, og de kan ikke se inn i kroppens hulrom. Handicappede kan ikke gå gjennom en maskin! Heller du som bør tenke over friheten og rettighetene du gladelig gir bort. Slike vakter burde sjekkes nøye før de får lov å gjøre jobben sin. Til opplysning så sjekkes lærere og barnehagearbeidere nøye! http://www.youtube.com/watch?v=JawsXB-5xNY Lol, hunden får gå igjennom... Som jeg sa mennesker behandles værre enn dyr... Noe for Lommemannen dette? http://www.youtube.com/watch?v=YNO-AzPxS4U Endret 18. februar 2013 av Dropkmurphy 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Legene mener iallefall at maskinene er farlige Utklipp fra wiki søk om TSA: Concerns about radiation Concerns have been raised with regards to exposure to radiation emitted by backscatter X-rays, and there are fears that people will be exposed to a "dangerous level of radiation if they get backscattered too often".[43] Ionizing radiation is considered a non-threshold carcinogen, but it is difficult to quantify the risk of low radiation exposures.[44] While the most recent studies have deemed the radiation risk from AIT units to be trivial,[45] some physicians have voiced concerns about the radiation emitted by the scanners. Dr. Otis Brawley, chief medical officer of the American Cancer Society told CNN that he "takes a pat-down instead of going through a scanner when he travels" because he is "concerned about whether the machines are calibrated and inspected properly."[46] Brawley's deputy, Dr. Len Lichtenfeld, does "whatever [he] can to avoid the scanner," since he is "concerned about the cumulative effect of the radiation":[46] “ This is a total body scan—not a dental or chest X-ray. Total body radiation is not something I find very comforting based on my medical knowledge. I can still remember getting my feet radiated as a child when I went to the shoe store and they had a machine which could see how my foot fit in the new shoes. We were told then that they were safe, and they were not. ” Dr. Dong Kim, chair of the department of neurosurgery at the University of Texas Medical School and neurosurgeon for Congresswoman Gabrielle Giffords, stated that "[t]here is really no absolutely safe dose of radiation. Each exposure is additive, and there is no need to incur any extra radiation when there is an alternative."[46] Dr. Andrew Weil agreed, saying that "All radiation exposure adds to the cumulative total you've received over your lifetime. Cancer risks correlate with that number, so no dose of radiation is too small to matter."[46] The U.S. Food and Drug Administration (FDA) created a webpage providing backscatter X-ray scan safety information.[47] However, biochemists and biophysicists at the University of California, San Francisco, in a May 2010 letter to the head of the TSA, raised concerns about the validity of indirect comparisons the FDA used in evaluating backscatter x-ray machine safety, asking that additional data be made public. When the much-redacted report was made public, the same UCSF biophysicists objected in an April 2011 letter that the data could not be independently verified and called for the use of readily-available alternate technologies in preference to backscatter x-ray scanning, which they continue to maintain is dangerous.[48][49][50] Utklipp slutt. Altså dette er farlig, og dersom du nekter får du en aggressiv intim ransakelse, sikkert morsomt for den 4 år gamle gutten i rullestol. De har altså også planer om å begynne med dette tullet på ferjeleier og tog og buss i USA. Dermed er vi tilbake til tilstander under nazityskland som faktisk var bedre enn det vi ser fram imot. Ikke F om jeg vil la meg bestråle hver gang jeg tar bussen!!! Endret 18. februar 2013 av Dropkmurphy 1 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ser det er noen her, som ikke kan vøre tørre bak øra ennå. De kverulerer og forvranger sannheten og vil ikke innordne seg et mordene samfunn. Jeg nevt det før og kan gjenta det. Tror noen av dere burde flytte i skogen for dere selv, da kan dere gjøre som dere vil. Eller fltt til et annet land, så får dere det sikkert bedre. Her i Norge, er jo alt galt. Skanningen som er planlagt her i Norge, viser ikke en eksakt kroppsform. Og det som er veldig bra med dette systemet, er at fungerer det bra, så vil trolig andre land kommer etter og gå over til et slikt system. Dette ble bra dokumentert på tv og det har jeg nevnt tidligere. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2013 Ser det er noen her, som ikke kan vøre tørre bak øra ennå. De kverulerer og forvranger sannheten og vil ikke innordne seg et mordene samfunn. Jeg nevt det før og kan gjenta det. Tror noen av dere burde flytte i skogen for dere selv, da kan dere gjøre som dere vil. Eller fltt til et annet land, så får dere det sikkert bedre. Her i Norge, er jo alt galt. http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem Skanningen som er planlagt her i Norge, viser ikke en eksakt kroppsform. Og det som er veldig bra med dette systemet, er at fungerer det bra, så vil trolig andre land kommer etter og gå over til et slikt system. Dette ble bra dokumentert på tv og det har jeg nevnt tidligere. Kan du henvise til HVILKET system som skal brukes i Norge, eller burde du ha begynt med "Samferselsministeren påstår at ..." Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ser det er noen her, som ikke kan vøre tørre bak øra ennå. De kverulerer og forvranger sannheten og vil ikke innordne seg et mordene samfunn. Jeg nevt det før og kan gjenta det. Tror noen av dere burde flytte i skogen for dere selv, da kan dere gjøre som dere vil. Eller fltt til et annet land, så får dere det sikkert bedre. Her i Norge, er jo alt galt. Skanningen som er planlagt her i Norge, viser ikke en eksakt kroppsform. Og det som er veldig bra med dette systemet, er at fungerer det bra, så vil trolig andre land kommer etter og gå over til et slikt system. Dette ble bra dokumentert på tv og det har jeg nevnt tidligere. Hallo, stråling ER kreftfremkallende!! Skal gravide og små barn gå igjennom en kreftfremkallende maskin!! 1 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hallo, stråling ER kreftfremkallende!! Skal gravide og små barn gå igjennom en kreftfremkallende maskin!! Kjøtt er også kreftfremkallende. Skal man slutte å spise kjøtt? http://www.klikk.no/helse/dinkost/ernaring/article490858.ece Det er faktisk ganske mye som er kreftfremkallende. Og stråling, som du nevner, er over alt rundt oss ofte i høye konsentrasjoner allerede. Men man har faktisk metoder for å måle slikt, og dersom f.eks statens strålevern finner disse maskinene skadelige, vil de ikke brukes. Så slapp av, dette er ikke en stor greie.. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Kjøtt er også kreftfremkallende. Skal man slutte å spise kjøtt? http://www.klikk.no/...ticle490858.ece Det er faktisk ganske mye som er kreftfremkallende. Og stråling, som du nevner, er over alt rundt oss ofte i høye konsentrasjoner allerede. Men man har faktisk metoder for å måle slikt, og dersom f.eks statens strålevern finner disse maskinene skadelige, vil de ikke brukes. Så slapp av, dette er ikke en stor greie.. De er skadelige, har du ikke lest hva ekspertene skriver? Det er forskjell på å la hele kroppen bestråles, kanskje opptil flere ganger i året, og det å stråle gjennom 4 tenner hos tannlegen. Kjøtt kan nok ikke sammenlignes med radioaktiv stråling, men ja kjøtt inneholder også endel radioaktivitet pga Tjernobylulykken, samt bombingen av Afghanistan og Irak. Men det er langt unna å la hele kroppen bestråles av radioaktive stråler flere ganger i året! Så mye dumhet dere lar dere lures med på, når dette kommer til buss og trikk, så synes dere nok det fortsatt er greit å bli strippet med radioaktive stråler eller få en hånd opp i anus. Endret 20. februar 2013 av Dropkmurphy 1 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Okei, jeg gir meg. Du har rett. Det er jo helt opplagt at man i nærmeste fremtid vil ha valget mellom å bli grillet av stråling (og mest sannsynlig dø eller mutere) eller få en hånd opp i anus når man skal ut å reise med fly/buss/trikk. Takk for at du fikk meg til å se klart. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå