Gå til innhold

Samferdselsministeren vil se deg naken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allikevel ble ikke folk behandlet som dyr.

Du trenger å lese litt historie.

Så EN hendelse? Vi skal kopiere dem fordi de har problemer med raddis islamister? Her hjemme er det de høyreekstreme vi har problemer med, og de kjører ikke fly..

Forebygging heter det.

Lenke til kommentar

Du trenger å lese litt historie.

Forebygging heter det.

Fikk 6 i historie jeg. De hadde terrorisme selv i det gamle Roma, vi var selv terrorister en gang som vikinger. Livet gikk sin gang for det, var ikke snakk om massekontroll pga noen få terrorister.

Forebygge gjør man ved å integrere riktig, har man et terroristproblem med norske borger/2generasjon så har man åpenbart gjort noe feil.

Lenke til kommentar

Samferdselsministeren er vel blandt de som bruker VIP-terminalen på Gardermoen for å slippe all den jævla sikkerhetskontrollen vil jeg tro.

http://www.hegnar.no...ticle677343.ece

Jeg var litt forundret hvorfor disse scannerne ikke ble innført tidligere, men nå vet vi grunnen.

Det var altså vipterminalen på fornebu disse drittsekkene ventet på.

Hvorfor kan ikke de også gå gjennom scannere hvis det er slik at scannerne er ufarilge og ikke viser nakne kropper ?

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og det blir man ikke i noen større grad i dag heller så da er vell du sprudlende fornøyd?

Når man sjekker damers hulrom og fingrer gamle pensjonister i analen så har det gått over stakk og stein. Dette er å behandle vanlige mennesker som dyr. Legg til beføling, (grøss) av 4 år gamle jenter...

Lenke til kommentar

Når man sjekker damers hulrom og fingrer gamle pensjonister i analen så har det gått over stakk og stein. Dette er å behandle vanlige mennesker som dyr. Legg til beføling, (grøss) av 4 år gamle jenter...

Der jeg kommer fra fingrer vi ikke dyr i analen, men hver sin smak. Jeg dømmer ikke ;)

Lenke til kommentar

Der jeg kommer fra fingrer vi ikke dyr i analen, men hver sin smak. Jeg dømmer ikke ;)

Dyrlegen gjør det, men det viste du vel ikke? Dessuten så er det altså sånn at mennesker blir behandler VÆRRE enn dyr pga at noen få terrorister engang kapret fly. Det synes dere er helt greit? Iforhold til de linkene jeg gav ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dyrlegen gjør det, men det viste du vel ikke? Dessuten så er det altså sånn at mennesker blir behandler VÆRRE enn dyr pga at noen få terrorister engang kapret fly. Det synes dere er helt greit? Iforhold til de linkene jeg gav ut.

Beklager men jeg klarer ikke ta det her helt seriøst. Krisemaksimeringen der hver og en nærmest blir fistet bare de ser på en flyplass er en gjenganger men jeg savner også her kilder på alle disse episodene.

Faktum er at det ikke er noe stort problem for de fleste, og dermed blir sammenligningen med dyr (som vi forøvrig dreper og spiser) bare komisk.

Om du leser deg litt opp vil du også se at terrorister har kapret fly mer enn en gang, og det kan jo tenkes at det et en grunn til at det er såpass sjeldent...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager men jeg klarer ikke ta det her helt seriøst. Krisemaksimeringen der hver og en nærmest blir fistet bare de ser på en flyplass er en gjenganger men jeg savner også her kilder på alle disse episodene.

Faktum er at det ikke er noe stort problem for de fleste, og dermed blir sammenligningen med dyr (som vi forøvrig dreper og spiser) bare komisk.

Om du leser deg litt opp vil du også se at terrorister har kapret fly mer enn en gang, og det kan jo tenkes at det et en grunn til at det er såpass sjeldent..

Terrorister vil alltid kapre, har de ikke stikkvåpen så bruker de kulepenn. Get over it.

Er ikke vits i å beføle pensjonister og 4år gamle jenter fordet.. Hvor sannsynelig er det at en pensjonist eller en 4 åring er terrorist!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dyrlegen gjør det, men det viste du vel ikke?

Vis meg gjerne dyrlegen som driver og fingrer dyr. Både vanlige leger og dyrleger undersøker bla. endetarmen men om vedkommende faktisk fingrer er det kanskje på sin plass å reagere?

Kanskje du bare har vært uheldig så langt?

Lenke til kommentar

Vis meg gjerne dyrlegen som driver og fingrer dyr. Både vanlige leger og dyrleger undersøker bla. endetarmen men om vedkommende faktisk fingrer er det kanskje på sin plass å reagere?

Kanskje du bare har vært uheldig så langt?

Du er herved OFF topic, start en tråd om hva dyrlegen gjør med kuer...

Har du sett hvordan man insimerer en ku?

En arm faktisk opp i endetarmen og noe annet i reproduskjonen.

http://www.youtube.com/watch?v=toiC9mEcSeo

Det er ikke grense for hva terrorister kan finne på vet du, kanskje de gjemmer en kniv i endetarmen eller dåsa også?

Den dagen DU blir stoppet på flyplassen som pensjonist, og får en finger opp i anus, svar i tråden da du.

Endret av Dropkmurphy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Terrorister vil alltid kapre, har de ikke stikkvåpen så bruker de kulepenn. Get over it.

Er ikke vits i å beføle pensjonister og 4år gamle jenter fordet.. Hvor sannsynelig er det at en pensjonist eller en 4 åring er terrorist!!!!

Hundre passasjerer har gode ods mot terroristen med kulepenn, litt værre om han har skytevåpen og eksplosiver. Terrorister vil, som du sier, alltid ønske å kapre, derfor har man sikkerhetstiltakene.

Så får du vise oss disse tilfellene der pensjonister og barn blir befølt. Tror du dette er en vanlig praksis? Jeg har da blitt visitert noen ganger, og det var ganske langt unna noen sexuel beføling.

Lenke til kommentar

Hundre passasjerer har gode ods mot terroristen med kulepenn, litt værre om han har skytevåpen og eksplosiver. Terrorister vil, som du sier, alltid ønske å kapre, derfor har man sikkerhetstiltakene.

Så får du vise oss disse tilfellene der pensjonister og barn blir befølt. Tror du dette er en vanlig praksis? Jeg har da blitt visitert noen ganger, og det var ganske langt unna noen sexuel beføling.

Et sted må grensen gå. Det var nettopp slike våpen terroristene brukte, forbyr du metall, så bruker de plast. Innsatte i amerikanske fengsel lager våpen av hva som helst, og de dreper mange innsatte meget effektivt.

Man er aldri trygg, men man kan være medmenneske forde.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et sted må grensen gå. Det var nettopp slike våpen terroristene brukte, forbyr du metall, så bruker de plast. Innsatte i amerikanske fengsel lager våpen av hva som helst, og de dreper mange innsatte meget effektivt.

Man er aldri trygg, men man kan være medmenneske forde.

Og nettopp derfor er det nå mye vanskeligere å kapre fly, sammenlignet med tidligere da fly flere ganger ble kapret med skytevåpen og bomber. I dag vil du ha store problemer med å kapre ett fly med kniv og store problemer med å smugle inn våpen, og godt er det.

Ja vi skal selvfølgelig være medmennesker, hvorfor skulle vi ikke det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...