herzeleid Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Denne karen? http://www.facebook....il/200016080372 Jepp, til min store lettelse er hjemmesiden også oppe http://www.string-emil.de/ Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hvorfor skal de på død og liv beføle folk da? Eller stråle de med røntgen? Folk som flyr mye burde blitt fritatt for stråling. Unnskyld meg, forstår du ikke hvorfor? Men du kan jo bruke bil/båt i steden, hvis du ikke aksepterer sikkerhetskontroll! Flertallet av folk, vil ikke at gærninger skal komme ombord på flyene med våpen. Trodde du forsto såpass. 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Når det gjelder beføling så gjør det det også i USA, og alle blir grundig befølt, spesielt vakre kvinner med store bryster. De beføler folk både utenpå og innenfor klær, bukser og undertøy. Og også inn i kroppens hulrom. Om de finner noe mistenkelig under klærne, så blir folk tvunget til å kle av seg. Så folk har virkelig noe å glede seg til når dette blir en realitet også i Norge, for det vil bli innført etter en overgangsperiode hvor folk skal vennes gradvis til dette. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Unnskyld meg, forstår du ikke hvorfor? Men du kan jo bruke bil/båt i steden, hvis du ikke aksepterer sikkerhetskontroll! Flertallet av folk, vil ikke at gærninger skal komme ombord på flyene med våpen. Trodde du forsto såpass. Det er en risk å fly i seg selv. Flyet kan jo dette ned. Man forbyr ikke flyging fordet vel? Kan de ikke bare ha vanlig sjekk som før? Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Dette er informasjon som alle som vil kan finne på nettet, så jeg trenger ikke å "bevise" noe.. Du driver som vanlig, med desinformasjon! Tror du passer bet ute i sokgen for deg selv, uten kontakt med andre. Da kan du gjøre som du vil! 3 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Når det gjelder beføling så gjør det det også i USA, og alle blir grundig befølt, spesielt vakre kvinner med store bryster. De beføler folk både utenpå og innenfor klær, bukser og undertøy. Og også inn i kroppens hulrom. Om de finner noe mistenkelig under klærne, så blir folk tvunget til å kle av seg. Så folk har virkelig noe å glede seg til når dette blir en realitet også i Norge, for det vil bli innført etter en overgangsperiode hvor folk skal vennes gradvis til dette. Kilde på dette? Altså at alle blir grundig befølt. 1 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Det er en risk å fly i seg selv. Flyet kan jo dette ned. Man forbyr ikke flyging fordet vel? Kan de ikke bare ha vanlig sjekk som før? Dette blir for dumt. Lykke til i livet. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Dette blir for dumt. Lykke til i livet. Jeg vil ikke la myndigheter og vaktpersonell ta seg friheter mot meg, bare fordi noen terrorister har med våpen. Vonde mennesker finnes det, og av og til... shit happens. Skal vi la oss alle behandles som kriminelle uansett? Hva synes du om at de beføler barn? Har vært mange episoder i media om dette fra USA med små barn som gråter fordi de blir befølt av vakter.. på en måte skal vi si, ellers ville vært totalt upassende. Buss og tog er like farlige som fly, med unntak av at de kan krasje fly inn i bygninger. Skal de beføle buss og togpasasjerer også? Ser for meg fireåringene som griner i det en vakt beføler dem i skrittet. http://www.tv2.no/ny...st-3768867.html http://www.nrk.no/ny...delag/1.6878159 http://www.dinside.no/850862/reagerer-paa-aggressiv-kroppsvisitering Kriminelle og terrorister har vi hatt i alle år. Terror er gammel som krigen. Men kan ikke huske at Romerne behandlet alle borgere som kriminelle pga det. Endret 16. februar 2013 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Flertallet av folk, vil ikke at gærninger skal komme ombord på flyene med våpen. Trodde du forsto såpass. Det er ingen gærninger som kommer ombord på fly med våpen, spesielt ikke i Norge hvor håndvåpen stort sett er forbudt. Men uansett så vil en enkel metaldetektor være nok. Det hele er kun en unnskyldning for myndighetene til å kntrollere og trakkasere folk, slik at folket venner seg til det, og aksepterer at myndighetene kan behandle oss som kveg, og gjøre som de vil med oss. Om det fantes terrorister som ville sprenge et fly eller drepe flest mulig flypassasjerer, så ville de ikke være så dumme at de prøvde å komme på flyet med våpen. Om målet var å drepe flest mulig flypassasjerer så ville de plassere en bombe utenfor flyterminalen, eller bruke en håndholdt rakett for å sprenge flyterminalen. Om målet var å sprenge et fly, så ville de gjemme seg et sted i innflygningsruten, og skyte ned et fly som kom inn for landing. Det er også ganske enkelt å skyte ned et rutefly hvor som helst i ruten med en varmesøkende rakett. Ingen kan opprette kontroller langs hele ruten som et fly følger.Når det engentlig er så enkelt for dem som skulle ønsker å sprenge et flyog/eller drepe flypassasjerer, hvorfor skulle da evtentuelle terrorister risikere å bli stoppet i flykontrollen på en flypass ? Endret 16. februar 2013 av Baltazar94 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg vil ikke la myndigheter og vaktpersonell ta seg friheter mot meg, bare fordi noen terrorister har med våpen. Vonde mennesker finnes det, og av og til... shit happens. Skal vi la oss alle behandles som kriminelle uansett? Hva synes du om at de beføler barn? Har vært mange episoder i media om dette fra USA med små barn som gråter fordi de blir befølt av vakter.. på en måte skal vi si, ellers ville vært totalt upassende. Buss og tog er like farlige som fly, med unntak av at de kan krasje fly inn i bygninger. Skal de beføle buss og togpasasjerer også? Ser for meg fireåringene som griner i det en vakt beføler dem i skrittet. Det er farlig å kjøre bil også, og jeg er glad det er krav til førerkort. Fly og flyplasser er ekstra sårbare og jeg er i allefall glad det gjennomføres kontroller slik at våpen ol. blir vanskeligere å smugle inn. Det er åpenbart de fleste andre også. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Det er farlig å kjøre bil også, og jeg er glad det er krav til førerkort. Fly og flyplasser er ekstra sårbare og jeg er i allefall glad det gjennomføres kontroller slik at våpen ol. blir vanskeligere å smugle inn. Det er åpenbart de fleste andre også. Jeg synes ikke flyplasser er mer sårbare enn buss, tog, køer ellers. Jeg kan heller ikke huske vi hadde en folkeavstemning om at man behandler alle mennesker som potensielle terrorister og tar fra dem prinsipielle rettigheter. Endret 16. februar 2013 av Dropkmurphy 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Det er ingen gærninger som kommer ombord på fly med våpen, spesielt ikke i Norge hvor håndvåpen stort sett er forbudt. Men uansett så vil en enkel metaldetektor være nok. Det hele er kun en unnskyldning for myndighetene til å kntrollere og trakkasere folk, slik at folket venner seg til det, og aksepterer at myndighetene kan behandle oss som kveg, og gjøre som de vil med oss. Om det fantes terrorister som ville sprenge et fly eller drepe flest mulig flypassasjerer, så ville de ikke være så dumme at de prøvde å komme på flyet med våpen. Om målet var å drepe flest mulig flypassasjerer så ville de plassere en bombe utenfor flyterminalen, eller bruke en håndholdt rakett for å sprenge flyterminalen. Om målet var å sprenge et fly, så ville de gjemme seg et sted i innflygningsruten, og skyte ned et fly som kom inn for landing. Det er også ganske enkelt å skyte ned et rutefly hvor som helst i ruten med en varmesøkende rakett. Ingen kan opprette kontroller langs hele ruten som et fly følger.Når det engentlig er så enkelt for dem som skulle ønsker å sprenge et flyog/eller drepe flypassasjerer, hvorfor skulle da evtentuelle terrorister risikere å bli stoppet i flykontrollen på en flypass ? Varmesøkende raketter som er mer eller mindre allemannseie mener du? Ellers så er jo planen din om å skyte en "håndholdt rakett" mot terminalen utrolig lite smart da du for det første stort sett vil måtte befinne deg temmelig nært og slike våpen gjør minimal skade mot folk da de er laget for å penetrere panser, ikke skape store eksplosjoner med mye splinter. Sannsynligheten for å drepe noen er liten, og effekten er fryktelig dårlig sammenlignet med en bombe tett opptil menneskemengder. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg synes ikke flyplasser er mer sårbare enn buss, tog, køer ellers. Jeg kan heller ikke huske vi hadde en folkeavstemning om at man behandler alle mennesker som potensielle terrorister og tar fra dem prinsipielle rettigheter. Neivell så synes du ikke det, men her har du altså samlet ett par hundre mennesker i ett fly som du kan forflytte deg selv i og om ønskelig bruke til å ramme andre mål. De forverrende faktorene er åpenbare, og man rammer også reise mellom landene. Dette har åpenbart terroristene sett selv. Og nei, vi stemmer ikke om alt som skjer, men det er betegnende at det først og fremst er en liten gruppe kranglefanter og konspirasjonsfolket som stort sett klager på dette mens resten gjerne etterspør økt sikkerhet og beredskap. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Neivell så synes du ikke det, men her har du altså samlet ett par hundre mennesker i ett fly som du kan forflytte deg selv i og om ønskelig bruke til å ramme andre mål. De forverrende faktorene er åpenbare, og man rammer også reise mellom landene. Dette har åpenbart terroristene sett selv. Og nei, vi stemmer ikke om alt som skjer, men det er betegnende at det først og fremst er en liten gruppe kranglefanter og konspirasjonsfolket som stort sett klager på dette mens resten gjerne etterspør økt sikkerhet og beredskap. Økt beredskap er helt greit, men å fjerne prinsipielle rettigheter som frie mennesker har er ikke greit. Patriot Act er feks alt annet enn greit. Får vi samme tilstander i Norge så er det IKKE greit. Det strider selv mot den amerikanske grunnloven. 1 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Det er ingen gærninger som kommer ombord på fly med våpen, spesielt ikke i Norge hvor håndvåpen stort sett er forbudt. Men uansett så vil en enkel metaldetektor være nok. Det hele er kun en unnskyldning for myndighetene til å kntrollere og trakkasere folk, slik at folket venner seg til det, og aksepterer at myndighetene kan behandle oss som kveg, og gjøre som de vil med oss. Dette blir naivt. Og du virker ganske lite opplyst. Våpen forbudt i Norge! Hvor har du det fra? En må vistnok søke om tillatelse for lovlig registrerte skytevåpen. Og bare av håndvåpen så finnes det 10 tusener av hånvåpen i privat eie i Norge. Og selv lovlige hagler/rifler, kan omarbeides så de kan bæres skult. Og det finnes 10 tusener, kanskje hundretusener av uregistrerte våpen i Norske hjem. Så det er nok våpen i Norge, kanskje en million! Og det vil trolig ta meg en kveld i Oslo, å skaffe et uregistrert håndvåpen, med nok penger. Kanskje en uke til "markedspris". Men våpen, er ikke bare håndvåpen. Det er kaperet fly med langt enklere midler, bl.a. tapetkniv. En liten flaske, med rette innholdet kan bli en bombe! Så en metalldetektor holder ikke. Så det er mye, som kan skade/drepe folk, eller få flyet til å styrte, som kan bæres under klærne. Undelig at du diskuterer alt mulig, men er ganske uvitende. Dette er allmenkunskap, i alle fall for voksne folk! Motivet for en kapring, kan være så mangt. Og selv om formålet er politisk og et ønske om å skade flest mulig, er det ikke alle som har nok penger til avansert utstyr, som raketter. Ombord trengs bare "noe" som skremmer tilstrekkelig, så har en kontroll over flyet. Og om nødvendig styrte det! Da kanskje med et så enkelt middel som en tapetkniv i plast, med stålblad. I utlandet kommer du ikke ombord på et fly, uten å ha passert en sikkerhetskontroll. På innenlandsruter, i Norge, har det derimot vært dårlig med kontroller så langt. Men det kommer. Verdens folk trenger sikkerhetskontroll. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Økt beredskap er helt greit, men å fjerne prinsipielle rettigheter som frie mennesker har er ikke greit. Patriot Act er feks alt annet enn greit. Får vi samme tilstander i Norge så er det IKKE greit. Når det gjelder økt beredskap, så handler dette for det meste om en innbildt fiende. Dvs myndighetene vet at denne fienden ikke eksisterer, men de prøver å innbille folket om at denne fienden eksisterer og er en reell trussel. Å fjerne våre friheter og rettigheter er nettop det som er målet, men for at folk flest ikke skal våkne og se hva som skjer før det er for sent,så går de frem steg for steg slik at folket hele tiden får tid til å venne seg til innstramningene for neste steg kommer. USA fikk sin patriot act etter 9/11, vi fikk våre "terrorlover" etter 22 juli. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Når det gjelder økt beredskap, så handler dette for det meste om en innbildt fiende. Dvs myndighetene vet at denne fienden ikke eksisterer, men de prøver å innbille folket om at denne fienden eksisterer og er en reell trussel. Å fjerne våre friheter og rettigheter er nettop det som er målet, men for at folk flest ikke skal våkne og se hva som skjer før det er for sent,så går de frem steg for steg slik at folket hele tiden får tid til å venne seg til innstramningene for neste steg kommer. USA fikk sin patriot act etter 9/11, vi fikk våre "terrorlover" etter 22 juli. Ja alt er jo "false flag" slik som under London OL. Eller hvordan var det der igjen? 6 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Haha det er så jævla mange tullinger her inne! :nei2: 4 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Haha det er så jævla mange tullinger her inne! :nei2: Tullinger er folk uten argumenter. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Tullinger er folk uten argumenter. Nei. Hvis du vil ha argumenter så står de i første post etter ts. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå