AnonymDiskusjon Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hei, familien min misliker sterkt at jeg er medlem av FpU. Nå nylig hørte jeg også at de snakker om at jeg har blitt en nazist. Noe jeg ikke er i det hele tatt. Videre så mobber de meg nærmest for at jeg er medlem av FpU. Og nå i skrivende stund så sa en noe som: "Kan ikke du drive litt propoganda for oss? Og drive å fortelle oss hva nå enn du driver med der nede" og mange andre verre ting. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. Anonym poster: b2f01189d6e410e6d43531dc6ebedd64 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Du har et politisk ståsted. Hvis de vil høre om ditt politiske ståsted, så fortell om det. Fortell at ungdomsgrenene til politiske partier er arenaer man kan diskutere med andre som har samme interesse. Det er som å spille fotball, det handler like mye om fellesskap som idretten selv. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Vel hvis de tror FPU = nazist kan du vel fortelle dem at det utsagnet er like ignorant og trangsynt som politikken foreldrene dine holder med (regner med de er i motsatt ende?) Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Kopi av en annen "historie" her på forumet? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Dette er alvorlig og vil antakelig ikke bli bedre uansett hva du sier. Hvor gammel er du? Hvis du er myndig, så finn et annet sted å bo og/eller la være å besøke dem før de er villige til å oppføre seg som folk. Hvis du ikke er myndig ennå, kontakt barnevernet og fortell at du blir verbalt mishandlet hjemme. 3 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Møtte selv en vegg når jeg meldte meg inn i FRP. Da var jeg plutselig rasist og alt mulig. Mange trangsynte jævler der ute som ikke tørr å stå for det de mener, meget bra at du tørr å ta standpunkt. Husker jeg ble mobbet av lærere på skolen når jeg støttet FRP. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Desverre så er venstresidens politikk så ute på kjøret at å hyle om rasisme og fremmedfrykt er snart deres eneste "argument" mot høyresiden. Joda det er en del av FrP's politikk som jeg ikke er enig i, men det er absolutt ingenting nazistisk eller rasistisk over den, den som sier det motsatte bør virkelig ta seg en realitetssjekk. 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Deal with it. Eg skjønar dei som reagera på at næringar blir tilhengarar av den politiske fløyen som aktivt overser, og heller gassar på enn å svinge unna stupet. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Deal with it. Eg skjønar dei som reagera på at næringar blir tilhengarar av den politiske fløyen som aktivt overser, og heller gassar på enn å svinge unna stupet. Kan du begrunne dette litt nærmere? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Nazisme er bygd på nasjonalistisk sosialisme, FpU derimot er en organisasjon som bygger på liberalismen De er motsetninger, rett og slett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå