code Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Hei, trenger litt hjelp fra dere bedre vitene. Skal kjøpe meg snowboard utstyr, og ser på et Snowboard Burton Custom, koster opprinlig rundt 6000kr tror jeg, og det ligger ute til 2000kr. Er dette en pris som virker ok, hvis vi tar utgangspungt at det er i god stand? Takk for all hjelp dere kan gi. Endret 15. februar 2013 av ANONIII Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Ordinær pris på Custom (kun fjølen) via burton.no er 6700,- Dog, nevnte burton.no har hvert år 50% rabatt etter sesongen, og gjerne også 50% på fjorårsmodeller midt i sesongen. Det er typisk litt varierende utvalg hva angår modeller og størrelser, og akkurat nå får du f.eks. Clash (155 cm), som skal være et helt kurant allround-brett, til 2000, nedsatt fra 4000 - butikknytt, vel å merke... At et brett er fem år gammelt trenger ikke være noen risiko i seg selv, men du risikerer jo at brettet har [synlige eller usynlige] svakheter avhengig av hvordan det har blitt brukt. Jeg tror selv at et nytt Clash til 2000 vil være et generelt bedre (les: tryggere, du vet hva du får, inkludert garanti) kjøp enn et fem år gammelt, brukt Custom til samme pris. Gitt at størrelsen passer, selvsagt. Endret 16. februar 2013 av srbz Lenke til kommentar
code Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Takk for svar, Har nå i par uker lett etter et nytt snowboard setup, vil egentlig ikke overstige 4000kr for boots/bindinger/board. Men det virker veldig vansklig. Fant ikke Clash til 2000kr på burton.no, men er uansett ikke den type brett jeg vil kjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå