Misamisa Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg vil hjem jeg vil hjem til mamma.. jeg vet det høres barnslig ut men det er sant. jeg orker ikke være her lenger jeg får ikke lov til å gå ut i det hele tatt.. jeg vil ha frisk luft i en stund var jeg enig med de døde men nå vil jeg ikke dø lenger, jeg er redd jeg vil ikke dø de skremmer meg. la meg komme hjem.. hva skal jeg gjøre? dette er et mareritt. jeg vil hjem til mamma og pappa 1 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hvor er du hen da? 1 Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Hvor er du hen da? Jeg er tvangsinlagt på psykriarisk. det er helt forferdelig Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Korleis vart du innlagd? Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Korleis vart du innlagd? Jeg var først innlagt frivillig fordi jeg var redd for de døde. følte jeg trengte hjelp trodde jeg skulle være her i max 2 måneder. så ville jeg skrive meg ut men da gjorde de om til tvang. hva faen liksom?? hadde ALDRI kommet ditt frivillig om jeg viste på forhånd at de gjorde om til tvang. faen ass. jeg får faen meg ikke noen permisjoner, får ikke gå ut, de har stengt meg inne på skjermet. det er helt SYKT. FAEN 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det er vel ikke noe problem å bli skrevet ut dersom du oppfører deg normalt. Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Det er vel ikke noe problem å bli skrevet ut dersom du oppfører deg normalt. Jo faktisk. Hvordan kan du vite det? psykriatien er helt SYK. jeg får faen meg ikke bestemme over meg selv. Er det er ting jeg vet så er det ALDRI legg dere inn frivillig. de kan gjøre om til tvang. man kommer inn i et mareritt man ikke kommer ut av. jeg har opplevd mye dritt i livet som mobbing men dette er faen meg 1000000% ganger verre. ville heller blitt mobbet resten av livet enn å være innestengt her. det er en helt jævlig følelse. Lenke til kommentar
Populært innlegg OhEasy Skrevet 15. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. februar 2013 DU er syk, dessverre. Jeg tror du er der du har behov for å være. 26 Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 DU er syk, dessverre. Jeg tror du er der du har behov for å være. Behov?? herregud. dette ødelegger livet mitt. har ikke vært med vennene mine på flere uker. tilslutt kommer jeg til å være venneløs. jeg får ikke gå på skolen som vanlige tenåringer. jeg får ikke gjort en dritt. får ikke lov gå ut døra engang. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 INGEN blir tvangsinnlagt uten grunn. Å etter det jeg har sett i tidligere poster av deg, så tror jeg nok du har det best der du er nå. 6 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg synes du skal ta en pause fra diskusjon.no nå, misa. Du ser at dette ikke hjelper overhodet? Og dessuten tyder alt på at du trenger å være der. Hvis du vil ut, må du slutte å tenke sånn du gjør nå. 8 Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Venner, skole, etc kommer i andre rekke når man ikke er frisk. Spør deg selv om du er frisk eller kunne trenge mer hjelp... husk å gi deg selv ett ærlig svar. Husk også at alle vil du skal ha det best mulig og er der for å hjelpe deg. 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Du mister sikkert mange "venner" men de som er venner med deg enda når du kommer ut er de som faktisk er verdt å samle på! 1 Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg vil hjem åhhhhhhhhhhhhhh jeg er i fengsel uskyldig. tror jeg burde ringe 112. Lenke til kommentar
Venelite Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Når du nekter å ta medisinene dine, tar alle hallusinasjonene dine som tegn på at du må dø og i tillegg gir hint til de ansatte om at du planlegger å dø så tror jeg absolutt du har best av å være innlagt på tvang. 3 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 i en stund var jeg enig med de døde men nå vil jeg ikke dø lenger, jeg er redd jeg vil ikke dø de skremmer meg. Kan du fortelle om de døde? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Du burde slutte å (beklager uttrykket) sutre på D.no. Ta den tiden eg vet du trenger der, glem alt som heter internett og fokuser på å bli bedre. Virker nok som en umulighet og en lang vei å gå akuratt nå, men ting vil bli bedre om du bare gir det tid. Ingen her inne skal sitte å si at du trenger hjelp, men eg vil tro at du er der du er for en grunn. la de som er der hjelpe deg, og trekk deg tilbake og lås deg selv inne i deg selv. La andre hjelpe med å hjelpe deg. Lykke til 2 Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Når du nekter å ta medisinene dine, tar alle hallusinasjonene dine som tegn på at du må dø og i tillegg gir hint til de ansatte om at du planlegger å dø så tror jeg absolutt du har best av å være innlagt på tvang. Jeg har begynt å ta dem igjen. Hadde ikke noe valg. Er helt sykt at de hadde tenkt til å tvangmedisinere meg. det er bare SYKT. nå vil jeg ikke dø så skjønner ikke problemet 1 Lenke til kommentar
Venelite Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg har begynt å ta dem igjen. Hadde ikke noe valg. Er helt sykt at de hadde tenkt til å tvangmedisinere meg. det er bare SYKT. nå vil jeg ikke dø så skjønner ikke problemet Når de vurderer å tvangsmedisinere deg, da er du virkelig syk. Det gjør meg vondt å høre at du ikke forstår det selv, men den dagen du blir frisk så vil du innse hvor mye bedre du har det uten alle disse spøkelsene som flyr rundt det. Du må dessverre samarbeide med de ansatte om å bli kvitt de døde om du noensinne skal få slippe ut igjen til vennene og skolen som du så sårt savner. 1 Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Det er faen meg ikke rart at folk tar selvmord i fengsler. Den eneste måten jeg kan komme ut herfra på er å dø. Det er helt sykt. Jeg ba på mine knær for legene at de skulle slippe meg ut, at jeg ble verre av å være her, men neida.. de har dømt meg til døden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå