Kj3tll Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 J setter stor pris for at du dropper innom !!!!! Reklamen Ellers tar jeg MIK faget på almenn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Umiddelbart virket det som en parodi på harry potter, men så gjenkjente jeg hitler og co og koblet da at utdanning og kunnskaper er mektigere enn disse, og at undertrykkelsen dems kan stanses med utdannelse. Dobbeltkommunikasjonen (Harry potter/spaghettiwestern/grøsser, mot utdanning som knuser de slemme) skapte en fiffig pause som skjerpet budskapet. Illustrasjonen ble noe ødelagt, synes jeg, av teksten under bildet, som ikke passet helt inn. Dete pleier jo står på baksiden, som er vanskelig å få frem. Lenke til kommentar
Quent Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Harry Potter sier du? Hvor får du det fra? Reklameplakatene til 50-talls monsterfilmer av typen Attack of the 50 Foot Woman er vel mer det som spilles på. Se her f.eks: http://en.wikipedia.org/wiki/Attack_of_the_50_Foot_Woman Endret 16. februar 2013 av Quent Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Lignende stil på noen bilder, spesielt hendene Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hehe tenkte akkurat det samme som Ankh faktisk Hun fremderste bare minnet meg sånn automatisk om Hermine Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Ja, nemlig! Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ser jo etter Quent sitt innlegg, at det er en helt bevisst etterligning av amerikanske filmplakater. Tenk på skriften under med store bokstaver, f.eks., som ofte pleier å inneholde skuespillerne. En kan bruke noen minutter på å forklare det som er på plakaten, bl.a. at det er studenter med bøker i hendene og små gatelykter nedenfor dem. En kan bruke noen minutter på å forklare hvem diktatorene er, bl.a. Gadaffi. Og hva teksten nederst hevder om studenter. Er dette sanne og pålitelige påstander om studenter? Hvor kommer disse påstandene fra? Men tror ikke jeg hadde klart å skrive noe særlig mer, så er glad jeg ikke selv har denne oppgaven. 1 Lenke til kommentar
Kj3tll Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Takker så myche for deres meningar Lenke til kommentar
Kj3tll Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Vet du hva tøyet de er kledd med kalles? - Fant ut av det mortarboard lue og akademiker dress Endret 14. mars 2013 av Magikarpxx1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå