Gå til innhold

Billig gamer pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at det er selve sparingen du trenger hjelp med, og der er det egentlig ganske enkelt, spar alt du kan spare og få litt inntekter. :)

Du kan f.eks måke snø hos naboer og sånn.

 

 

 

Endret topic og flyttet tråden.

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Har du deltidsjobb? Sett av et 4 sifret tall i mnd., "nærmeste eller halvanne n tusen" :) n € {1, 2, 3...}

- Så kan du spare/bruke resten til annet

 

Jeg tjener mellom 1K-3K i mnd. tjener jeg 1794 kr, setter jeg av 1,5K til sparing| 2,4K kr, setter jeg av 2K til sparing ;)

Endret av Magikarpxx1337
Lenke til kommentar

Dette passer til prisen, men ikke til spillene du har tenkt deg. Kos deg med minesveiper og kabal du ;) Med skjerm, mus og keyboard ble det 1750,-, men det går vel bra.

 

Serriøst. Enten må du investere mer penger i en pc, eller så må du bare godta at du ikke får kjøpt noe ordentlig for den pengesummen.

 

Om hvordan spare til ny pc, passer ikke inn i dette emnet.

Lenke til kommentar

Dette passer til prisen, men ikke til spillene du har tenkt deg. Kos deg med minesveiper og kabal du ;) Med skjerm, mus og keyboard ble det 1750,-, men det går vel bra.

 

Serriøst. Enten må du investere mer penger i en pc, eller så må du bare godta at du ikke får kjøpt noe ordentlig for den pengesummen.

 

Om hvordan spare til ny pc, passer ikke inn i dette emnet.

Er du rett og slett tilbakestående?

Han spurte rett å slett om hvordan man kan spare penger til en ting, som da ville passet under Økonomi som det gjør, da er det jo det samme om det er en Bil eller Pc.

Å han har aldri spurt om man får en pc til 640kr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...