TST Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Massive Entertainment ser ikke ut til å bry seg om at få kjøpte det første Ground Control-spillet. De ser nå fremover og utvikler en oppfølger til et kraftig undervurdert spill. Ground Control 2 holder seg til røttene og imponerer stort med sitt unike gameplay og utrolige grafikk. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=1959 Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 hvorfor en ny historie?de ble jo aldri ferdig med den orginale....var jo noe av det beste med spillet Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Ground Control er et av mine absolutt favoritt spill, ever.. Spiller det fremdeles, sinnsykt fett MP. Om de greier å holde på dert som var bra med GC1, ser jeg ingen grunn til at GC2 skulle være no annet enn ekstremt bra.. Gleder meg villt! Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Gleder meg sinnsvakt til GC2, likte det første spillet utrolig godt Jeg fikk aldri spilt Dark Conspiracy. Er det noen som vet hvor det er mulig å få kjøpt det? Det var snakk om at det skulle legges ut til gratis nedlasting på det offisielle GC-forumet. Folka på Spaceworld og Narvesen skjønte knapt hva jeg snakket om da jeg spurte om de kunne få tak i GC med DC som Best Buy. Regner med at jeg er ferdig med Homeworld 2 til GC2 kommer *logre* Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 noken som vet noko maskinkrav til spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg