Staketten Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Ein tråd for den trafikale kvardagen. Dette feirast med bilete av ein bil med fastmontert flagg. Eller den yttarst sjeldne Peugeot 407 sedan. Her to sider av same sak. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Er Peugeot 407 sedan så sjelden, da? Jeg kjører en sånn selv. 2 liters bensinmotor, aut. gir og cruise control. Var litt vanskelig å finne. Men ikke sååå vanskelig. Konge bil :-) Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Eg ser sedan-utgåva ein gong i månaden, om eg er heldig til/frå jobb. Medan stasjonsvogna ser eg dagleg. Hadde eg hatt økonomi til det, så kunne eg tenkt meg ein slik sjølv. Berre så dumt at alle storleiker under stasjonsvogn blir stokk upraktisk i mitt yrke. Så her er det Boxer det går i. Og ein sedan 405 som finbil. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Ja ja, da blir det køyring om E39 heretter. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.10950155 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hvorfor? Du må holde fartsgrensen på E39 også. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Hvorfor? Du må holde fartsgrensen på E39 også. Har du køyrd desse vegane? På E39 utanom tettbygde strok går det så fort som vêr og føre tillet. Hamnar ein bakanfor lokale fjordingar og hordalendingar som skal rekke ferja, så er det berre å fylgje på. E16 Lærddalstunnelen er eg så lei av at eg vil kome ut av han like fort som eg kom inn. Her er det/har vore tre boksar for austgåande fil, og to for vestgåande. 24,5 km tunnel. Nå med gjennomsnittsmåling. Det blir eit irritasjonsmonument når dei framleis insistera på å ha 80-sone i tunnelen, sjølv om det fint kunna vore 90. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå